Оценка:
Опубликованно: 09.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 1.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 2.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 3.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 4.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 5.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 6.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 7.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 8.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 9.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 10.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 11.
  • Реферат 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 12.
Фрагмент работы

Galveno komponentu analīzes konceptuālais pamats.
Galveno komponentu analīzes mērķis ir, pirmkārt, savstarpēji saistītus mainīgos pārveidot neatkarīgās šo mainīgo lineārās kombinācijās – komponentēs. Katra no tām atbilst proporcionāli pieaugošām mainīgo dispersijām, un ir nesaistīta (ģeometriski perpendikulāra) ar iepriekšējām komponentēm. Otrkārt, galveno komponentu analīzes mērķis ir rezultātu interpretēšana.

Faktoru skaita noteikšana.
Lai uzskatāmāki parādītu galveno komponentu analīzes darbību, kā piemēru izmantosim pētījumu, kas tika veikts, lai salīdzinātu dažādu vienas pilsētas pārtikas veikalu mainīgos raksturlielumus. Dati pētījumam tika savākti, izmantojot 1. attēlā redzamo vērtēšanas skalu. …

Atlants