Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'SVID analīze SIA "Atea"', 1.
  • Презентация 'SVID analīze SIA "Atea"', 2.
  • Презентация 'SVID analīze SIA "Atea"', 3.
  • Презентация 'SVID analīze SIA "Atea"', 4.
  • Презентация 'SVID analīze SIA "Atea"', 5.
  • Презентация 'SVID analīze SIA "Atea"', 6.
  • Презентация 'SVID analīze SIA "Atea"', 7.
  • Презентация 'SVID analīze SIA "Atea"', 8.
Фрагмент работы

Mērķis
2014.gadā tika noteikts tuvāko divu līdz triju gadu laikā dubultot apgrozījumu Baltijas valstīs un uzlabot katras valsts darbību atsevišķi. Katrai valstij ir noteikts attīstīt servisa darbu, lai uzņēmums būtu neatkarīgs no ārējiem servisiem un varētu atbildēt par savu darbu. Tika izpildīts daļēji.

Mērķis ir konkrēti formulēts ar pazīmi, kuru var pārbaudīt, termiņu
Organizācijas konkurences stratēģija
Konkurences stratēģija:
Atrasties visos savos tirgos
Pamatā darboties Ziemeļu un Baltijas valstīs un saglabāt savu tirgus daļu
Ilgtermiņa attiecības ar klientiem
Ar plašo infrastruktūru, pieredzi un resursiem būt rentabliem un piedāvāt klientiem izdevīgāk kā konkurenti

Коментарий автора
Atlants