Оценка:
Опубликованно: 04.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 1.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 2.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 3.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 4.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 5.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 6.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 7.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 8.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 9.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 10.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 11.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 12.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 13.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 14.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 15.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 16.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 17.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 18.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 19.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 20.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 21.
  • Реферат 'Personāla atlase izglītības iestādēs', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Pedagoga personība mūsdienu izglītības iestādēs    4
3.  Pedagogu atlases uzbūve un nozīme    6
3.1.  Personāla meklēšana    7
3.2.  Atlases process    8
3.3.  Atlases intervija    10
3.4.  Testi un to funkcionalitāte atlases procesā    13
3.5.  Atlases reglamentējošie normatīvie akti un juridiskie aspekti    14
4.  Secinājumi    16
5.  Pielikums- Aptaujas ‘’Mūsdienīga skolotāja personība’’ un tās rezultātu shēma    17
6.  Izmantotās informācijas avotu saraksts    18
Фрагмент работы

4. Secinājumi
Atbildot uz pētnieciskā darba galveno izvirzīto jautājumu- Kā spēt noteikt pedagoga piemērotību darbam izglītības iestādē, veicot atlasi pirms pieņemšanas darbā? – būtiskākie iegūtie secinājumi ir:
1. Mūsdienīgam pedagogam ir jābūt vadītājam, kurš vada skolēnu pētniecisko darbību, ar mērķi radināt skolēnus pie patstāvīga darba, respektējot viņu viedokli, intereses un attiecīgā vecuma posma spējas, liekot uzsvaru uz pozitīvas attieksmes radīšanu pret mācību procesu skolēnos.
2. Aptaujas laikā gūtajos rezultātos, pēc skolēnu domām, mūsdienīgam skolotājam ir jāpiemīt šādām galvenajām rakstura īpašībām: enerģisks, dzīvespriecīgs, asprātīgs, taisnīgs, uzticams.
3. Aptaujas laikā gūtajos rezultātos, pēc skolēnu domām, mūsdienīgam skolotājam ir jāpiemīt šādām galvenajām spējām: spējai strādāt ar modernajām tehnoloģijām, spējai vadīt interesantas uz izziņu vērstas mācību stundās, spējai nodrošināt kārtību klasē.
4. Pirms tiek veikt jaunu pedagogu atlases process, svarīgi ir apzināties, kādas pārmaiņas mēs meklējam jaunajos darbiniekos pretstatījumā ar iepriekšējiem darbiniekiem.
5. Potenciālos kandidātus vakancei var meklēt veicot ārējo un iekšējo atlasi, katram atlases procesam ir gan savi plusi, gan mīnusi.
6. Sekmīgas atlases mērķis ir atrast darbinieku, kura kompetence atbilst amata prasībām, izglītības iestādes korporatīvajai kultūrai, izglītības iestādes mērķiem, vīzijai un sadarbībai praksē.

Atlants