-
Latvijas Medicīnas Studentu asociācijas atpazīstamības celšana un iekšējās komunikācijas uzlabošana
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Organizācijas apraksts | 3 |
1.1. | Latvijas Medicīnas Studentu Asociācijas vispārīgs raksturojums | 3 |
1.2. | Latvijas Medicīnas Studentu Asociācijas vīzija | 4 |
1.3. | LaMSA komunikācija | 4 |
1.4. | Prakses darbības jomas raksturojums | 4 |
2. | Prakses laikā īstenoto darbu un projektu apraksts | 5 |
2.1. | Projektu apraksts | 5 |
2.1.1. | LaMSA atpazīstamības sabiedrībā veidošana | 6 |
2.1.2. | Saskarsmes uzturēšana starp LaMSA biedriem | 9 |
2.1.3. | Ārvalstu studentu – praktikantu sociālā programma | 11 |
2.1.4. | Tikšanās ar 1. kursa studentiem „ZGI” pasākuma ietvaros | 11 |
2.2. | Autores veiktā darba iekļaušanās kopējā rezultātā raksturojums | 12 |
2.3. | Projektu ieceres un rezultāta salīdzinājums | 13 |
3. | Vērtējums | 19 |
3.1. | Autores pašvērtējums | 19 |
3.2. | Prakses vērtējums | 19 |
Pielikumi | 20 |
3. Vērtējums
3.1. Autores pašvērtējums
Kopumā praksi autore vērtē pozitīvi.
Ir projekti, kas prasa tālāku nodarbošanos ar tiem un uzlabošanu (Facebook.com konts un grupas; komunikācija starp LaMSA biedriem un komunikācija ar sabiedrību). Pateicoties ārzemju studentu anketēšanai autore noskaidroja ko no sociālās programmas var atkārtot nākamgad (Welcome evening, Bagātību medības, Food and Drink Party, Farewell Party), bet ko vajag mainīt (Art Nouveau pastaiga, ekskursija uz Siguldu).
Autore sagatavoja LaMSA reprezentatīvus materiālus (buklets, žurnāls, runa, PowerPoint prezentācijas, suvenīri), ko varēs izmantot turpmāk, lai attīstītu LaMSA tēlu, atpazīstamību sabiedrībā.
Lai īstenotu iecerētus projektus, mācību procesā iegūtas zināšanas bija pietiekamas: mācību procesā tika daudz runāts par uzņēmuma vienoto stilu (tāpēc vizītkartes, žurnāls un PowerPoint prezentācijas ir izveidotas vienā stilā); no lekcijām tika aizņemta arī ideja par suvenīriem ar LaMSA logotipu un saukli „Ir LaMSA –ir Pulss” atpazīstamības veidošanai. Pateicoties kursa darbu rakstīšanas pieredzei, autorei bija vienkāršāk sastādīt aptaujas anketas.
Kopumā, visi realizētie projekti ir saistīti ar mācību procesā iegūtajām zināšanām.
3.2. Prakses vērtējums
Prakses laikā pats galvenais jaunums priekš autores – teorētisko zināšanu praktiskais pielietojums.
Turpmāk autorei būs vieglāk īstenot līdzīgus projektus; projekti būs veiksmīgāki, jo jau ir pieredze un priekšstats par to, ko grib sasniegt un saņemt LaMSA valde un biedri.
Prakses laikā tika igūtas jaunas un nepieciešamas iemaņas komunikācijā ar sadarbības partneriem: mācību iestāžu vadība, sadarbības partneri (drukas darbnīcas, muzeji, dizaineri utt.). Šīs iemaņas būs ļoti noderīgas autores turpmākajā darbībā.
…
Darbā ir aprakstīti veidi un paņēmieni ar kuru palidzību tika veidota un uzturēta LaMSA atpazistamība; sakartota iekšējā komunikācija, veidots tēls ārzemju studentiem.
