-
SIA "Lattelecom" konkurētspēja Latvijas tirgū
Реферат26 Реклама, маркетинг, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskais apskats par konkurenci | 4 |
2. | SIA „Lattelecom” vispārējais raksturojums | 7 |
2.1. | Vēsture un attīstība | 7 |
2.2. | Piedāvātais pakalpojumu klāsts | 8 |
2.3. | Piedāvāto pakalpojumu tarifi un cenas | 10 |
2.4. | Pēdējo 3 gadu finansu pārskati | 15 |
3. | SIA „Lattelecom” konkurētspējas raksturojums | 18 |
3.1. | Uzņēmuma lielākie konkurenti | 18 |
3.1.1. | SIA „Tele 2” | 18 |
3.1.2. | SIA „Latvijas mobilais telefons” | 20 |
3.1.3. | SIA „Bite Latvija” | 21 |
3.2. | SIA „Lattelecom” konkurētspējas novērtējums salīdzinājumā ar lielākajiem konkurentiem | 23 |
3.3. | SIA „Lattelecom” darbības veidi cīņā ar konkurentiem | 26 |
Secinājumi | 27 | |
Izmantotā literatūra | 28 |
Lai tiktu nodrošināta informācijas aprite sabiedrībā, ir nepieciešami telekomunikācijas pakalpojumi. Telefons mūsdienās ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Notiek nemitīga tehnoloģiju attīstība un arī sabiedrība seko visam līdzi, lai varētu sev izvēlēties piemērotāko, izdevīgāko variantu priekš saziņas. Agrāk cilvēkiem bija jasamierinās tikai ar fiksētā tālruņa līniju, savukārt šobrīd sabiedrībai tiek piedāvāti arī mobilo sakaru pakalpojumi. Kā jau zināms, mobilo sakari mūsdienu sabiedrībai ar skrejošo dzīves ritmu būtu piemērotāki, nekā fiksētais tālrunis, kuru nav iespējams pārnēsāt, tādēļ mani ieinteresēja noskaidrot, kādu lomu tad mūsdienās ieņem fiksētais tālrunis, kam par piemēru ņēmu SIA „Lattelecom”.
Šobrīd Latvijas tirgū ienāk ar vien jauni mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēji, tādēļ SIA „Lattelecom” jāprot par sevi pastāvēt, lai saglabātu savu lomu telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanā. Savā darbā izpēti arī veicu salīdzinot SIA „Lattelecom” ar populārākajiem mobilo pakalpojumu sniedzējiem, ko cilvēki izvēlas kā alternatīvu fiksētiem telefoniem. Šobrīd Latvijas tirgū populārākie mobilo sakaru operatori ir SIA „Tele 2”, SIA „Latvijas mobilais telefons” un nesen mūsu valsts tirgū ienākušais SIA „Bite Latvija”.
Mana kursa darba mērķis ir novērtēt SIA „Lattelecom” konkurētspēju Latvijas tirgū”.
Tika izvirzīti galvenie uzdevumi:
1.Apkopot konkurētspējas novērtēšanas teorētiskos paņēmienus;
2.Veikt SIA „Lattelecom” vispārējo raksturojumu;
3.Novērtēt SIA „Lattelecom” konkurētspēju Latvijas tirgū un tās paaugstināšanas iespējas.
Darbs veidots ar salīdzināšanas metodi. Tika iekļauta arī SVID analīze, kas ļauj vieglāk izvērtēt SIA „Lattelecom” pašreizējo situāciju Latvijas telekomunikāciju tirgū.…
Kursa darbā ir apskatīta SIA Lattelecom konkurētspēja un izvērtētas tās paugstināšanas iespējas. Darbā pielietota SVID analīze. Darbs novērtēt izcili.
