Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 1.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 2.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 3.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 4.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 5.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 6.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 7.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 8.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 9.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 10.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 11.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 12.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 13.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 14.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 15.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 16.
  • Реферат 'Reklāmas loma mūsdienās', 17.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Reklāmas attīstības vēsture    4
  Reklāmas iedarbības principi    11
  Anketas analīze    13
  Noslēgums    17
  Literatūras saraksts    18
Фрагмент работы

Noslēgums
Izstrādājot referātu par tēmu „Reklāmas loma mūsdienās”, tika apskatīta teorētiskā bāze, kuru apskatot varēja iegūt daudz noderīgu informāciju par reklāmas attīstības vēsturi un tās darbības principiem.
Darba pētnieciskajā daļā, tika izveidota anketa un analizēta sabiedrības attieksme pret reklāmu ievietošanu masu medijos. Tika izdarīti šādi secinājumi:
• Lai arī lielai daļai respondentu reklāma traucē uztvert mediju saturu, aptaujāto lielākā daļa tomēr uzskata, ka reklāmu ir nepieciešams izvietot masu medijos, ko varētu skaidrot ar to, ka reklāmas masu medijos parādās ļoti bieži, pat pārāk bieži, kas fiziski traucē uztvert saturu, tādēļ arī rodas šī negatīvā attieksme pret tām. Labs risinājums būtu ļoti vienkāršs, kā piemēru ņemsim televīziju, proti, gluži vienkārši ievērot reklāmas likumā paredzētās normas par pieļaujamo atvēlēto laiku vienā stundā, ko drīkst aizpildīt ar reklāmām.
• Visvairāk reklāma traucē tieši vīriešu kārtas pārstāvjiem. Tas varētu būt skaidrojams, ka sievietes šo reklāmu laiku mēģina izmantot kaut kā citādāk, kaut vai uzvārot tēju u.tml., toties vīrieši vienkārši sēž un gaida, kad reklāmas pauze beigsies.
• Attieksme pret politiskajām reklāmām bija salīdzinoši līdzīga, proti, gan puse vīriešu, gan puse aptaujāto sieviešu pret šāda veida reklāmām attiecas negatīvi. Šis fakts varētu būt skaidrojams ar to, ka pirmsvēlēšanu kampaņās ietilpst un lielu daļu aizņem pārraidītās politiskās reklāmas, kas nereti ir ļoti garas, pārāk slavinošas un pārsološas. Tā kā mūsdienu cilvēks ir zaudējis ticību, tad viņam šāda veida reklāmas nepatīk.
Darba mērķis ir sasniegts, uzdevumi izpildīti un hipotēze apstiprināta.

Коментарий автора
Atlants