-
Skaistumkopšanas salona "Nikita" mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1.1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.2. | Makrovides analīze | 5 |
1.3. | Mikrovides analīze | 9 |
1.4. | Nozares analīze | 11 |
1.4.1. | Skaistumkopšanas nozares analīze | 11 |
1.4.2. | Konkurences intensitāte nozares ietvaros | 12 |
1.5. | Konkurences analīze | 15 |
1.5.1. | Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode | 15 |
1.5.3. | General Electric modelis | 17 |
1.6. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 19 |
1.7. | SVID analīze | 20 |
2.1. | Pircēju tirgus segmentēšana | 23 |
2.2. | Mēķtirgus noteikšana | 25 |
2.2.1. | Mēķtirgus noteikšana | 25 |
2.2.2. | Pozicionēšana | 25 |
2.3. | Uzņēmuma „veiksmes atslēga” | 27 |
2.4. | Pircēju rīcības modelis | 28 |
2.4.1. | Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process | 29 |
2.5. | Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģijas | 31 |
2.6. | Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam | 32 |
Secinājumi un priekšlikumi | 34 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 35 |
Uzņēmuma konkurētspējas jēdziens ietver sevī dažādus ekonomiskos rādītājus, kuri raksturo uzņēmuma stāvokli nozares tirgū. Šo rādītāju kopums var ietvert gan preču kvalitāti raksturojošus rādītājus, gan faktorus, kuri kopumā raksturo uzņēmuma preču ražošanas un noieta ekonomiskos apstākļus.
Katram uzņēmumam jāizveido sava unikāla stratēģija, lai iegūtu konkurētspējīgu priekšrocību, ņemot vērā konkrēto situāciju nozarē, tirgū un pašā uzņēmumā. Stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kuru mērķis ir palīdzēt uzņēmumiem un cilvēkiem veiksmīgi konkurēt savā sfērā. Stratēģija ietver visa uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide.
Tāpat arī ir jāizveido mehānismi, kas sekotu iespējamām ārējās vides izmaiņām un brīdinātu vadītājus, ja rodas nepieciešamība mainīt vai pielāgot misiju, mērķus, stratēģijas un to īstenošanas metodes. Saprotot uzņēmuma veiksmju un neveiksmju cēloņus, ir iespējams izstrādāt kvalitatīvu mārketinga plānu, ar kura palīdzību var panākt uzņēmuma attīstību. Kursa darba mērķis ir apkopot un izanalizēt informāciju par uzņēmumu, lai to varētu izmantot izstrādājot kursa darbu – mārketinga plānu SIA “Nikita” produktam – skaistumkopšanas pakalpojumiem, kas palielinātu produkcijas realizācijas apjomu un plašāku atpazīstamību Latvijas tirgū.…
Kursa darbs izstrādāts mārketingā. Kursa darbā aplūkotās tēmas: 1.1. Uzņēmuma raksturojums 1.2. Makrovides analīze 1.3. Mikrovides analīze 1.4. Nozares analīze 1.4.1. Skaistumkopšanas nozares analīze 1.4.2. Konkurences intensitāte nozares ietvaros 1.5. Konkurences analīze 1.5.1. Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode 1.5.2. Bostonas Konsultantu grupas matrica 1.5.3 General Electric modelis 1.6. Tirgus ietilpības novērtēšana 1.7. SVID analīze 2.1. Pircēju tirgus segmentēšana 2.2. Mēķtirgus noteikšana 2.2.1 Mēķtirgus noteikšana 2.2.2 Pozicionēšana 2.3. Uzņēmuma „veiksmes atslēga” 2.4 Pircēju rīcības modelis 2.4.1 Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process 2.5 Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģijas 2.6. Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam
