Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Reklāma', 1.
  • Конспект 'Reklāma', 2.
  • Конспект 'Reklāma', 3.
Фрагмент работы

2. Tradicionālie un jaunie mediji. Ar ko tie atšķiras? Kādas prasības, parametri ir svarīgi reklāmai vienā vai otrā medijā? Miniet piemērus, argumentējiet!
Nenoliedzami tehnoloģijas nepārtraukti attīstās, līdz ar tām attīstās arī masu mediji, šobrīd tie ir iedalījušies- tradicionālajos un jaunajos medijos. Jau iepriekš minēju, ka ar tradicionālajiem medijiem saprot- televīziju, radio, presi, visus rakstiskos medijus.
Savukārt par jaunajiem medijiem plašāk tika runāts ar 20 gs. Kad parādījās internets.”Jaunie mediji ietver- internetu, tīmekļa vietnes, e-pastus, blogi utt.” Jaunie mediji ir tie,kas ir pieejami digitālajā vidē.
Tradicionālie un jaunie mediji atšķiras ar vidi, kur tie ir pieejami.
Galvenā prasība reklāmai jebkurā no medijiem ir aizsniegt vajadzīgo auditoriju ar pareizu noformējumu un pasniegšanas veidu. …

Коментарий автора
Atlants