Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.11.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 59 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 1.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 2.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 3.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 4.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 5.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 6.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 7.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 8.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 9.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 10.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 11.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 12.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 13.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 14.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 15.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 16.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 17.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 18.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 19.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 20.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 21.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 22.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 23.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 24.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 25.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 26.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 27.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 28.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 29.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 30.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 31.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 32.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 33.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 34.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 35.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 36.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 37.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 38.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 39.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 40.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 41.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 42.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 43.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 44.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 45.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 46.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 47.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 48.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 49.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 50.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 51.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 52.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 53.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 54.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 55.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 56.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 57.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 58.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 59.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 60.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 61.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 62.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 63.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 64.
  • Дипломная 'Bezkontaktu karšu tirgus analīze un attīstības iespējas Latvijā', 65.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
1.  Bezkontakta karšu vispārējs raksturojums    8
1.1.  Bezkontakta karšu vesture un būtība    8
1.2.  Bezkontakta karšu saturoša informācija un tās izmantošana    14
1.3.  Bezkontakta karšu priekšrocības un trūkumi    19
1.4.  Bezkontakta karšu drošība    24
2.  Bezkontakta karšu tirgus analīze Latvijā    27
2.1.  Latvijas bezkontakta karšu statistika    27
2.2.  Latvijas banku bezkontakta karšu piedāvājums    35
3.  Bezkontakta karšu attīstības iespējas    43
3.1.  Drošības pasākumi riska mazināšani    43
3.2.  Lietotāju kontrole par bezkontakta darījumiem    47
3.3.  Mobilo ierīču bezkontakta iespējas    50
3.4.  Jaunākās tendences norēķinoties    54
  Secinājumi    57
  Priekšlikumi    59
  Izmantotā literatūra un avoti    60
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Par bezkontakta karšu pamatlicēju tiek uzskatīts inženieris Charles Waltons, kas
radīja pirmo patentu, kas balstīts uz radio frekvences viļņiem kā identifikācijas
ierīci, kura bija lidzīga kā kredītkarte un to varēja nēsāt līdzi.
2. Pirmie centieni ieviest bezkontakta norēķinus, kas līdzinās mūsdienu
norēķiniem, vērojami 1987.gadā Amerikas Savienotajās Valstīs, bet Latvijā
bezkontakta norēķina ieviešana sākās 2009. gadā.
3. Latvijā tiek piedāvātas divas maksājumu karšu asociācijas izdotas kartes –
VISA internacional un MasterCard.
4. AS Swedbank saglabā līderpozīciju maksājuma karšu tirgū, otrajā vietā
ierindojas Luminor banka un tad seko Citadeles banka.
5. Bezkonkta karšu lietotājiem ļauj norēķināties līdz 25 eiro neievadot PIN kodu.
6. Šobrīd Latvijā ir 15 bankas no kurām 13 izniedz bezkonkta norēķinu kartes.
7. Starptautisko karšu organizāciju MasterCard un Visa prasības nosaka, ka no
2020. gada visām maksājumu karšu pieņemšanas iericēm Eiropā būs jāpieņem
maksājumu kartes ar bezkontakta norēķinu iespējām.
8. SEB Banka ir vienīgā banka, kas ļauj saviem lietotājiem regulēt bezkontakta
maksājuma karšu limitu no 5 – 50 eiro bez PIN koda ievades.
9. Pēdējo divu gadu laikā bezkontakta maksājumu skaits palielinājies par 10
reizēm, kā arī maksājumu pieņemšanas iekārtu skaits strauji aug.
10. Luminor ir vienīgā banka, kas piedāvā visām debetkartēm, gan kredītkartēm
bezkontakta maksājuma funkciju.…

Коментарий автора
Atlants