Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Образец документа 'Mārketinga plāna struktūra', 1.
  • Образец документа 'Mārketinga plāna struktūra', 2.
  • Образец документа 'Mārketinga plāna struktūra', 3.
Фрагмент работы

1. Tirgus situācijas analīze (analīzei tiek izmantots kāds modelis)
• mārketinga iekšējās un ārējas vides analīze
• pieprasījuma un tirgus situācijas analīze
• patērētāju analīze
• konkurentu analīze
Mārketinga vides analīzei izmantojamās metodikas:
• STEP/PEST- pamatojas uz sociālo, tehnoloģisko, ekonomisko un politisko faktoru analīzi
• ETOM- eksperta izvēlētu noteiktu faktoru analīze (piem., ekonomiskie, sociālie, kultūras, demogrāfiskie, ģeogrāfiskie, politiskie, tehnoloģiskie, konkurenti)
• QUEST- ātra dažādu faktoru skanēšanas tehnika un svarīgāko faktoru atlase, bet ne vairāk kā pieci (iepriekšējās metodikas neparāda dažādu faktoru un notikumu mijiedarbību)
• SWOT/SVID- uzņēmuma stipro un vājo pušu noteikšana, un tirgus iespēju un draudu noteikšana.

Коментарий автора
Atlants