Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Reklāmas attīstība Latvijā', 1.
  • Реферат 'Reklāmas attīstība Latvijā', 2.
  • Реферат 'Reklāmas attīstība Latvijā', 3.
  • Реферат 'Reklāmas attīstība Latvijā', 4.
  • Реферат 'Reklāmas attīstība Latvijā', 5.
Фрагмент работы

Par reklāmu sauc apmaksātu informāciju masu saziņas līdzekļos. Vairums reklāmu iedarbojas uz cilvēka zemapziņu. Bieži vien cilvēki pazīst produkta marku un var daudzko pastāstīt, taču nespēj atcerēties, kur tieši redzējuši produkta reklāmu.
Pēc likuma "reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi", tā "nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem", un tajā "atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas". …

Коментарий автора
Atlants