Оценка:
Опубликованно: 22.02.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kopsavilkums par producenta darbu', 1.
  • Конспект 'Kopsavilkums par producenta darbu', 2.
  • Конспект 'Kopsavilkums par producenta darbu', 3.
  • Конспект 'Kopsavilkums par producenta darbu', 4.
  • Конспект 'Kopsavilkums par producenta darbu', 5.
  • Конспект 'Kopsavilkums par producenta darbu', 6.
Фрагмент работы

Katram producentam ir sava pieeja kā pārvaldīt budžetu. Daži no producentiem budžetu iedala trīs galvenajās daļās: sagatavošanās, izstrāde, pēcapstrāde; citi dala divās daļās: virs līnijas (ATL) un zem līnijas (BTL).
Sagatavošanās posmā izmaksas mēdz būt mazākas un viegli kontrolējamas. Parasti tiek maksāts par scenārija rakstīšanu, kastingu, detalizētu filmēšanas periodu, rezervējot viesnīcas, ēdienreizes, ceļošanas izmaksas un citas izmaksas, kas saistītas ar vispārējo sagatavošanas posmu.
Ja viss ir kārtīgi sagatavots, tad izstrādes posms, būs visvienkāršākais producenta darbā. Scenārijs vajadzētu būt uzrakstīts, aktieri un radošā komanda atrasta, finanses, visiem posmiem, apkopotas un atlikta daļa arī neparedzētiem gadījumiem, lai filmēšana var sākties.
Savukārt, nākamais posms, tradicionāli, ir izaicinājums producenta darbā. Ir vairāki faktori, kas jāņem vērā, lai pareizi veidotu budžetu pēcapstrādes posmam – ilgās stundas, lai augšlejuplādētu visu materiālu programmā un to samontētu, ņemot vērā montāžas operatora stilu un iemaņas. Papildus tam ir skaņas apstrāde, ja nepieciešams, animācijas, specefekti, teksti un daudz citi mākslinieciskie aspekti, kas jāņem vērā, plānojot šo posmu.
Taču dalot budžetu divās daļās – ATL un BTL, tas izskatīsies savādāk.
ATL budžeta izmaksas tiks piešķirtas radošajai komandai, bet BTL – tehniskajai.

Коментарий автора
Atlants