Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 1.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 2.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 3.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 4.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 5.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 6.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 7.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 8.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 9.
  • Реферат 'Reklāma un patiesīgums', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Reklāma    3
  Reklāma un patiesīgums    4
  Reklāmas ētiskie apskatei    5
  Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodekss    7
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Фрагмент работы

Kas tad īsti ir reklāma?
Reklāma ir process, kas ietver subjektīvi atlasītu un sagatavotu informāciju, kuras mērķis ir izraisīt noteiktu reakciju informācijas adresātam, un šī procesa vēlamais rezultāts ir preču, pakalpojumu sniedzēja un saņēmēja attiecību nodibināšana. Daudzi reklāmas speciālisti atzīst, ka laba reklāma ir tāda, kas noved pie emocionāliem nevis racionāliem spriedumiem, pamatā tā balstās uz estētiku.
Vārds “reklāma” ir cēlies no latīņu valodas vārda “reclamare”, kas nozīmē “kliegt pretim”. Šāda reklāmas izpratne ir saglabājusies Austrumu eksotiskajos tirgos, kur pārdevēji, lai piesaistītu pircēju, skaļā balsī vai pat kliedzot pievērš uzmanību sev un pārdodamajām precēm. Amerikāņu zinātnieks Dž.E.Kenedijs (viens no pirmajiem reklāmas teorētiķiem, kas izteica un ieviesa dzīvē domu par to, ka reklāmai būtu jābalstās nevis uz negatīviem, bet gan uz pozitīviem motīviem, ka tai jābūt uzbrūkoša rakstura un jāizraisa pamudinošu cilvēka darbību, t.i., pilnīgi apzinātu pirkumu) reklāmu definējis kā “mākslu preci pārdot ar drukāta vārda palīdzību”.…

Коментарий автора
Atlants