-
Uzņēmuma "Lattelekom" vadīšanas izpēte un novērtēšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma vispārējais raksturojums | 4 |
2. | Organizācijas ārējās vides būtībā | 5 |
2.1. | Organizāciju tieši ietekmējošā ārējā vide | 5 |
2.1.1. | Patērētāji | 6 |
2.1.2. | Konkurenti | 6 |
2.1.3. | Likumdošana | 10 |
2.2. | Organizāciju netieši ietekmējošā vide | 10 |
2.2.1. | Valsts ekonomiskais stāvoklis | 12 |
2.2.2. | Zinātnes un tehnikas vide | 12 |
2.2.3. | Starptautiskā vide | 13 |
2.2.4. | Kultūras faktors | 14 |
3. | Organizācijas iekšējā vide | 15 |
3.1. | Mērķi | 16 |
3.2. | Organizatoriskā struktūra | 17 |
3.3. | Darbinieki | 18 |
3.4. | Tehnoloģija | 19 |
4. | Plānošanas sistēmas analīze | 20 |
5. | Komunikācijas sistēmas analīze | 24 |
6. | Motivācijas sistēmas analīze | 27 |
7. | Kontroles sistēmas analīze | 36 |
8. | Pētījumu rezultātu apraksts | 38 |
Secinājumi | 42 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 43 |
Mūsu darba mērķis ir izpētīt un novērtēt situāciju uzņēmumā “ LATTELEKOM “. Darba uzdevums ir izanalizēt situāciju dotajā uzņēmumā kopumā, kā arī atsevišķa struktūrdaļā, noteikt personāla kustības iemeslus, atklāt līdzšīnējas motivācijas un komunikācijas sistēmas analīzi uzņēmumā, aprakstīt un novērtēt plānošanas un organizācijas sistēmas analīzi, īstenot darbinieku motivāciju un noteikt to kontroles iespējas.
Pētījuma objekts ir telekomunikāciju sakaru tīkls uzņēmums “LATTELEKOM”. Tā ir sabiedrība, kas nodarbojas ar sarunas, balss, datu pārraides un interneta pakalpojumu piedāvāšanu.
Darba īstenošanai un izpildīšanai informāciju par uzņēmuma vēsturi, darbību, struktūru, personāla kustību un citas nepieciešamas datus mēs dabūjām no uzņēmuma konsultantiem, literatūras avotiem un no interneta, šī informācija ir pilnīgi patiesa un reāla.
Tā kā savu darbu mēs īstenosim, pamatojoties uz reāla uzņēmuma datiem un skaitļiem, tad izriet, kā mēs atklāsim uzņēmuma stipras puses, kā arī uzņēmuma vājas puses.
Protams, ka šī informācija ir konfidenciāla. Dati par uzņēmumu kopumā, t.i. tas nosaukums, struktūra, darbības joma, iekšējas problēmas, lietotāju statistika, viss atbilst patiesībai, t.i. reāli eksistējošam uzņēmumam. Darbinieku un vadības personāla vārdus un uzvārdus mēs atklāsim.
…
1.Uzņēmuma vispārējais raksturojums 2.Organizācijas ārējās vides būtībā 3. Organizācijas iekšējā vide 4.Plānošanas sistēmas analīze 5. Komunikācijas sistēmas analīze 6.Motivācijas sistēmas analīze 7. Kontroles sistēmas analīze 8.Pētījumu rezultātu apraksts. Secinājumi.
