Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.12.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 1.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 2.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 3.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 4.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 5.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 6.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 7.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 8.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 9.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 10.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 11.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 12.
Фрагмент работы

Zemnieku saimniecība „Dīķīši” uzsāka savu saimniecisko darbību 2002. gadā. Uzņēmums atrodas Rēzeknes rajona Ozolmuižas pagasta „Ratiniekos”. Z/s „Dīķīši” darbības veids ir lauksaimniecība, konkrēti - zemeņu audzēšana. Pēc NACE klasifikācijas: augļu, riekstu, garšaugu un dzērienu ražošanā izmantojamie augi. Z/s „Dīķīši” īpašnieks ir V. Korošēvskis. 2003. gadā apgrozījums zemnieku saimniecībā bija 2383 Ls.
Z/s misija – ir darboties lauksaimniecības pakalpojumu sfērā, piedāvājot saviem klientiem saražotās ogas, izmantojot mūsu z/s līdzekļus un resursus, kā arī apmierinot patērētāju vajadzības, gūt peļņu.
Z/s ilgtermiņa mērķi:
1.Iegūt stabilas līdera pozīcijas Rēzeknes pilsētas tirgos.
2.Palielināt l/s produkcijas realizēšanas apjomu.
3.Ieviest jaunas kultūras.
4.Iegādāties jaunas tehnoloģijas iekārtas.
5.8 gadu laikā kļūt par vienu no lielākajām z/s Rēzeknes rajonā.
Z/s īstermiņa mērķi:
1.Izaudzēt labas kvalitātes zemenes un realizēt tās vietējos Rēzeknes tirgos.
2.Labiekārtot augsni zemeņu stādīšanai
3.Iegādāties jaunus, labas kvalitātes zemeņu stādus.
4.Iegādāties jaunu nepieciešamo inventāru.
5.Izveidot labu reklāmas politiku.

Коментарий автора
Atlants