Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 1.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 2.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 3.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 4.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 5.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 6.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 7.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 8.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 9.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 10.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 11.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 12.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 13.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 14.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 15.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 16.
  • Реферат 'Edgars H.Šeins "Kā organizācijām mācīties ātrāk? Zaļās istabas izaicinājums"', 17.
Фрагмент работы

Šajā rakstā es analizēšu mācīšanās procesu, lai parādītu, kā var paātrināt mācīšanos organizācijas līmenī. Sākšu ar dažiem abstraktiem jēdzieniem, bet noslēgumā piedāvāšu dažus praktiskus ieteikumus. Mani mulsina tas, cik maz mēs patiesībā zinām par organizāciju dinamiku un sociālām sistēmām un cik maz mēs zinām par mācīšanās procesu. Mans draugs un kolēģis Donalds Maikls novēroja, ka viena no vissarežģītākajām mūsu laikmeta problēmām ir tā, ka līderiem un, iespējams, arī akadēmiķiem ir grūti atzīt, ka situācija kļuvusi nekontrolējama un ka mēs nezinām, ko darīt. Mums ir pārāk daudz informācijas, ierobežotas izziņas spējas domāt sistēmu jēdzienos un nevēlēšanās pārkāpt kultūras normas, kuras nosaka, ka līderiem vienmēr ir jākontrolē situācija un ka viņiem jābūt risinājumiem visām mūsu problēmām.

Коментарий автора
Atlants