Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa loma pirkšanas lēmuma pieņemšanā', 1.
Фрагмент работы

Ja reklāmas izplatīšanas līdzekļa mērķis ir piespiest potenciālo pircēju izdarīt pirkumu, tad, mūsuprāt, ir lietderīgi izmantot reklāmu Daugavā, ka daļu no reklāmas kampaņas (citiem reklāmas veidiem palīdzībā), jo šī reklāmas būs nepietiekami, lai mudinātu pircēju izdarīt pirkumu. To var izmantot ka atgādinājuma reklāmu, ievietojot firmas logotipu.
Vides reklāmas Daugavā ietekme uz pircēju ir mazāk uzbāzīga salīdzinājumā ar tele-radio- reklāmu. Reklāmu vieglāk ignorēt, pieņemot to par pilsētas landšaftu. …

Коментарий автора
Atlants