Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 1.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 2.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 3.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 4.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 5.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 6.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 7.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 8.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 9.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 10.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 11.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 12.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 13.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 14.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 15.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 16.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 17.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 18.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 19.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas veidošana', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāmas kampaņas jēdziens un būtība    5
2.  Reklāmas kampaņas veidotāji    7
3.  Reklāmas kampaņas veidošanas posmi    8
3.1.  Pienākumu noteikšana    9
3.2.  Mērķauditorijas noteikšana    9
3.3.  Mērķu izvirzīšana    10
3.4.  Budžeta sastādīšana    12
3.5.  Mediju izvēle un plānošana    13
3.6.  Reklāmas izveide un pārbaude    14
3.7.  Ieviešana un iznākuma paredzēšana    15
3.8.  Reklāmas kampaņas novērtēšana    17
4.  Secinājumi un ierosinājumi    19
  Izmantotā literatūra    21
Фрагмент работы

Kā panākt, lai uzņēmuma ražotais produkts būtu pats labākais savā tirgus segmentā? Lai produkts būtu ne tikai labākais, bet arī atpazīstamākais un nestu arī ievērojamu peļņu, kas, protams, ir katra uzņēmuma galvenais mērķis? Atbilde uz šo jautājumu ir pavisam vienkārša – tā ir “reklāma”, kas palīdzēs sasniegt vēlamo, iekarot tirgu un nest peļņu. Jo, kurš gan mūsdienās nav dzirdējis vai redzējis reklāmu? Katrs tomēr vismaz reizi ir “uzķēries” uz reklāmu un iegādājies kādu preci vai pakalpojumu reklāmas iespaidā. Bet, lai cilvēki ievērotu reklāmu un preci, ko reklamē, tam pamatā ir jābūt izstrādātai ļoti labai reklāmas kampaņai. Jo uz izcili izstrādātu reklāmu “iekrīt” pat ilgus gadus pieredzējuši reklāmas nozarē strādājošie speciālisti. Reklāmas parasti atrodas visur – gan televīzijā, radio, presē, uz sabiedriskā transporta, uz afišu stabiem, gan arī diezgan bieži mēs tās izņemam arī no savas pasta kastītes.
Reklāmas aktualitāte un nozīme uzņēmuma darbībā un attīstībā vairs nav noliedzama, jo reklāma ir vajadzīga, lai par Tevi zinātu, un ja par Tevi zinās, tad Tevi arī nopirks, kaut vai vienreiz, lai izmēģinātu., bet tomēr nopirks. Reklāmai ir jābūt tādai, lai spētu pārdot pat tādu preci vai pakalpojumu, kas varbūt nevienam nemaz nav nepieciešams, bet, ja reklāmas kampaņa būs labi noorganizēta, tad šo produktu pirks vienmēr.
Kā jau minēts kursa darba nosaukumā, tad autore rakstīs par reklāmas kampaņas veidošanu jogurtam. Taču kursa darbā autore balstīsies uz reāliem šī uzņēmuma datiem.
Šīs uzņēmums, kas ražo piena produktus, veiksmīgi strādā Latvijā jau trīspadsmito gadu, un gadu no gada viņu produkcijas klāsts ir palielinājies, līdz ar to arī uzņēmuma zīmolu atpazīst ne tikai Latvijā, bet arī daudzās citās valstīs visā pasaulē.
Lai sasniegtu mērķi un izpētītu reklāmas kampaņas veidošanu, autorei bija jākonsultējas ar uzņēmuma reklāmas daļas darbiniekiem, lai iegūtu pēc iespējas vairāk informācijas par reklāmas kampaņas veidošanu, kā arī bija jāmeklē un jālasa pieejamā literatūra par izvēlēto tematu, tai skaitā arī Latvijas valsts „Reklāmas likums”.
Lai noskaidrotu visus šīs, ar reklāmas kampaņu saistītos jautājumus, autorei viss bija jāaplūko ne tikai no teorētiskās, bet arī no praktiskās puses. Bija jāmeklē informācija arī citu autoru darbos (grāmatās). Literatūra pārsvarā bija speciālā ekonomiskā, likumi, internetā pieejamie resursi par reklāmas jomu, kā arī uzņēmuma dotie nepublicētie dati. Autorei bija jāizpēta arī konkrēta reklāmas kampaņa.
Autores mērķis ir izpētīt, kā notiek reklāmas kampaņas veidošana, kas veic reklāmas kampaņas plānošanu un realizēšanu dzīvē, kādi ir reklāmas kampaņas veidošanas posmi, un kas tajos ietilpst, kā arī to, cik lielu finansiālu ieguldījumu prasa reklāmas kampaņas veidošana.…

Коментарий автора
Atlants