Оценка:
Опубликованно: 30.11.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 1.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 2.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 3.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 4.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 5.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 6.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 7.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 8.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 9.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 10.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 11.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 12.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 13.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 14.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 15.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 16.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 17.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 18.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 19.
  • Реферат 'Tirdzniecības darbu ietekmējošie subjektīvie un objektīvie faktori', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga būtība    4
1.1.  Mārketinga pamatelementi    6
1.2.  Vēlmes un vajadzības    7
1.3.  Pieprasījums    9
2.  Produkta virzīšana tirgū    11
2.1.  Produkta izstrāde un testēšana    11
2.2.  Produkta virzīšana tirgū    12
2.3.  Tiešā pārdošana    13
2.4.  Noieta stimulēšana    15
  Secinājumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
Фрагмент работы

Ieviešanas sākumposmā visnoderīgākie noieta stimulēšanas elementi ir paraugi un degustācijas, lai palīdzētu patērētājiem iepazīties ar jauno produktu un tā īpašībām un priekšrocībām. Bez tam nevar aizmirst, ka noieta stimulēšanas paņēmienus var izmantot arī attiecībā uz pārdošanas darbaspēku (jo īpaši bonusus, sacensības, konkursus), lai celtu viņu interesi un mudinātu aktīvāk piedāvāt jauno produktu.
Galvenās šī virzīšanas elementa priekšrocības slēpjas tajā, ka pasākumu īslaicīgums bieži stimulē pārdošanas apjomu pieaugumu, jo piesaista pat tos patērētājus, kas parasti nebūtu ieinteresēti attiecīgā produkta iegādei. Noieta stimulēšanas pasākumi pievieno nosacītu vērtību piedāvātajai precei un veicina tā saucamos izmēģinājuma pirkumus. Ar to palīdzību var panākt arī pastāvīgo un atkārtoto pirkumu palielināšanos. Tiek radīta produkta zīmola atpazīstamība, cenšoties veidot patērētāju apziņā pozitīvu attieksmi pret to.

Secinājumi
Izstrādājot referātu, autore secina, ka referāta mērķis ir sasniegts, jo referāta izstrādes gaitā tika izpētīta mārketinga būtība, vēlmes un vajadzības, piedāvājums, kā tirdzniecības darbu ietekmējošie faktori, produkta virzība tirgū, tā izstrāde un testēšana, tiešā pārdošana un noieta stimulēšana, autore uzskata , ka produkts pieder gan pie objektīvajiem, gan subjektīvajiem faktoriem, kas ietekmē tirdzniecības darba organizāciju. Produkts ir jebkas, ko var piedāvāt tirgum, tādejādi apmierinot klientu vajadzības, vēlmes un prasības.

Atlants