-
Viesnīca “Hotel de Rome”
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Uzņēmuma vēsture | 4 |
1.2. | Darbības funkcijas un stratēģija | 4 |
1.3. | Hotel de Rome organizatoriskā struktūra un vadība | 5 |
1.4. | Hotel de Rome konkurence | 7 |
1.5. | Viesnīcas viesi | 8 |
1.6. | Viesnīcas personāls, tā darba organizācija | 9 |
2. | VIESNĪCAS PRODUKTI, PAKALPOJUMI UN TO KVALITĀTE | 11 |
2.1. | Viesnīcas pamatpakalpojuma raksturojums | 11 |
2.2. | Viesnīcas papildus pakalpojumu raksturojums | 12 |
3. | MĀRKETINGA DARBĪBA VIESNĪCĀ HOTEL DE ROME | 16 |
3.1. | Mārketings un reklāmdarbība | 17 |
3.2. | Sadarbības partneri | 17 |
3.3. | Darbs ar klientiem | 19 |
4. | FINANŠU RĀDĪTĀJI UN TO ANALĪZE | 20 |
SECINĀJUMI. PRIEKŠLIKUMI | 23 | |
PIELIKUMI | 24 |
Trešā kursa mācību praksi man bija iespēja veikt viesnīcā Hotel de Rome (sk. 1. att.), kā pārdošanas asistentam, kas man deva lielisku iespēju gada laikā iegūtās teorētiskās zināšanas nostiprināt praksē.
1.att. Viesnīca ”Hotel de Rome”
Viesnīca „Hotel de Rome” ir 5 zvaigžņu biznesa klases viesnīca, kas atrodas pašā Rīgas centrā, vietā, kur vēsturiskā Vecpilsēta saplūst ar jauno pilsētas daļu (sk. 2. att.). Dažu minūšu attālumā ir ievērojamākie arhitektūras pieminekļi, vēstniecības, bankas, iepirkšanās un atpūtas centri, Latvijas Nacionālā opera un arī citas kultūrvēsturiskās vietas. Tikai pāris minūšu brauciena attālumā atrodas lidosta ”Rīga”, pavisam netālu atrodas Rīgas autoosta un dzelzceļa stacija.
Lai sasniegtu prakses mērķus un izpildītu uzdevumus tika izmantota citu darbinieku un uzņēmuma direktora sniegtā informācija, kā arī novērota apkārtējā vide, pašam veicot praktisku darbu uzņēmumā.
Varu teikt, ka man bija liels prieks un gandarījums praktizēties tieši šajā uzņēmumā, kurā bija daudz ko mācīties un apgūt, kā arī pierādīt sev, ka varu tikt galā ar nopietnām problēmām, sniegt savus risinājumus situācijām, izkopt iemaņas datu analīzē un apstrādē, uzņēmuma mārketinga darbības plānošanā. Ar prakses laikā iegūto pieredzi, darbojoties kā pārdošanas konsultantam esmu apmierināts. Jūtos daudz profesionālāks darbam viesmīlības industrijā, kā arī jūtos konkurētspējīgāks piedāvājot sevi darba tirgū.…
Uzņēmuma vēsture, funkcijas, stratēģija, organizatoriskā struktūra, vadība, konkurence, viesi, personāls, darba organizācija. Viesnīcas produkti, pakalpojumi, to kvalitāte. Mārketinga darbība, reklāmdarbība, sadarbības partneri, darbs ar klientiem. Finanšu rādītāji, to analīze, mārketinga audits,bilance.
