Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 1.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 2.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 3.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 4.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 5.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 6.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 7.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 8.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 9.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns muzikālajai apvienībai "Latgalīšu reps"', 10.
Фрагмент работы

2.10. Prognozes un novērtējums
Prognozējams, ka pēc šīs kampaņas palielināsies “Latgalīšu repa” atpazīstamība Latvijā, un to veicinās reklāmas Instagram un YouTube platformās, raksti žurnālos, piedalīšanās TV raidījumā, kā arī intervijas radio “Pieci.lv”. Tā kā Facebook, Instagram, Spotify un YouTube izmanto lielākā daļa iedzīvotāju no 18 līdz 25 gadiem, kas vienlaicīgi ir grupas auditorijas lielākā daļa, tās ir izdevīgas platformas informācijas nosūtīšanai konkrētajai mērķauditorijai.
Domājams, ka pēc kampaņas plāna realizēšanas būs iespēja piesaisīt sponsorus, paplašināt savu organizāciju darbinieku ziņā (komunikācijas vadītājs, menedžeris u.c.), paplašināt savu mērogu un turpmāko mērķauditoriju, kā arī būs plašākas reklāmas sadarbības iespējas un peļņa.
“Latgalīšu reps” kā grupa radīs interesi auditorijā, jo grupa ir nesen guvusi popularitāti. Muzikālā apvienība veicinās tās aktualitāti sabiedrībā.
Pēc kampaņas realizēšanas tiks novērtēts, vai prognozes apstiprinājās. Ja - nē, tad jāpagarina kampaņas plāns. Rezultāti tiks analizēti ne tikai pēc skatījumu, “sekotāju”, klausītāju skaita sociālajos medijos, bet arī pēc koncerta biļešu izpirkuma skaita.

Коментарий автора
Atlants