-
Referāts mārketingā. Pašdarināti rotaslietu komplekti
| Nr. | Название главы | Стр. |
| 1. | Ievads | 3 |
| 2. | Produkta raksturojums | 4 |
| 3. | Tirgus izpēte | 5 |
| 3.1. | Valsts ekonomiskās situācijas raksturojums | 5 |
| 3.2. | Pieprasījuma novērtēšana, mērīšana un prognozēšana | 5 |
| 3.3. | Tirgus segments | 5 |
| 3.4. | Mērķtirgus noteikšana un raksturojums | 6 |
| 4. | Cenas veidošanas metode | 7 |
| 5. | Cenas veidošanas stratēģija | 8 |
| 6. | Produkta virzīšanas tirgū plāns | 9 |
| 7. | Secinājumi | 11 |
| 8. | Izmantotā literatūra | 12 |
Secinājumi
Rakstot šo referātu es atkārtoju savas stundās iegūtās zināšanas par - tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu, mērķtirgus izvēli un novērtēšanu, cenu veidošanas metodēm un stratēģijām, kā arī par to kā produktu labāk virzīt tirgū.
Šo darbu veicot man visvairāk patika pašai izveidot sava produkta cenu, izdomāt kādas būtu pastāvīgās, bet kādas mainīgās izmaksas, lai ražotu konkrēto produktu, kā arī noteikt savu vēlamo peļņu, tādējādi iegūstot to cik maksās viens rotu komplekts.
Secinu to, ka produkta izveide, ražošana, cenas noteikšana un produkta virzīšana tirgū ir ļoti grūts darbs un tam ir nepieciešamas labas zināšanas, kā arī radoša domāšana, lai spētu savu produktu/uzņēmumu popularizēt, ieņemt konkrētajā tirgū labu vietu un būt konkurētspējīgs.
…
Referāts mārketingā par izdomātu produktu. Darba ietvaros veikta tirgus izpēte, cenas veidošanas metodes, cenas veidošanas stratēģija, produkta virzīšanas tirgū plāns, reklāma.












