-
Zīmols draugiem.lv
Реферат31 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг, Общественные отношения
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Apzīmējumu saraksts | 2 | |
Saturs | 3 | |
Ievads | 4 | |
Zīmols | 5 | |
EPIC proporciju modelis | 6 | |
Zīmola identitāte | 6 | |
Piemērs, kā nevajag rīkoties ar zīmola produktu | 7 | |
Kāpēc ir jāmīl zīmols? | 10 | |
Zīmols Draugiem.lv | 12 | |
Draugiem piederošie zīmoli | 15 | |
Draugiem.lv maksas pakalpojumi, reklāmas un statistika | 18 | |
Reklāmas Draugiem.lv un Facebook.com | 23 | |
Mana personīgā pieredze ar Draugiem.lv | 26 | |
Draugiem.lv birojs un tā kolektīvs | 27 | |
Nedaudz par dažām Draugiem.lv aplikācijām | 28 | |
Lietas, kas man nepatīk Draugiem.lv | 30 | |
Draugiem.lv statistika | 31 | |
Secinājumi | 33 | |
Izmantotie informācijas avoti | 35 | |
Pielikumi | 36 |
SECINĀJUMI
Draugiem.lv ir varens sociālais portāls, kas pastāvēs vēl ilgi līdzās ar Facebook.com un es šaubos, ka Facebook.com spēs pārvilināt draugu auditoriju pie sevis, ja arī vairāk Latvieši piereģistrēsies Facebook.com, tad tiem joprojām būs arī Draugiem.lv profils un varbūt arī citi sociālo tīklu profilu. Draugiem.lv rada mājīguma sajūtu, satuvina savus ģimenes biedrus un ļauj tiem latviešiem, kas aizbraukuši uz ārzemēm komunicēt ar savējiem Latvijā vai otrādi no Latvijas komunicēt ar aizbraukušajiem latviešiem.
Tāpat reklāmai daudz draudzīgāks portāls ir Draugiem.lv ar kura palīdzību var vienkārši lieliski uzrunāt tieši savu mērķauditoriju izvairoties no zaudējumiem, neuzrunājot savu ne - mērķa auditoriju. Draugiem.lv ir ārkārtīgi pievilcīgs portāls reklāmu devējiem ar lielu lietotāju bāzi. Protams, portāla lietotājiem reklāmas var šķist uzbāzīgas, taču ir daudzi veiksmes stāsti, pats kādreiz esmu piedalījies tostera maižu reklāmā, kur varēja taisīt virtuāli savas maizītes un pēc tam ievietot savā Draugiem.lv galerijā, laikam tur varēja arī kaut ko laimēt. Ik pa laikam Draugiem.lv parādās interesantas interaktīvas reklāmas, kas cilvēkus nepadara dusmīgus, bet tieši pretēji aizrauj, piemēram, piena produktu Mana Saime integrētais ģimenes koks sociālajā tīkla ir izcils mārketinga un reklāmas paraugs kaut arī šāda aplikācija un lapas nav nekas jauns vai unikāls, bet pati ideja integrēt ģimenes koka aplikāciju un lapu sociālajā tīklā.
Draugiem.lv populārs kļuva arī tāpēc, ka IKT tehnoloģijas ap 2003.gadu sāka palikt lētākas, kā arī internets kaut arī ļoti lēns, tomēr palika lētāks. …
Zīmols draugiem.lv, mārketinga komunikācija, zīmola pozicionēšana, zīmola identitāte. draugiem.lv piederošie zīmoli. Apzīmējumu saraksts. Saturs Ievads Zīmols EPIC proporciju modelis Zīmola identitāte Piemērs, kā nevajag rīkoties ar zīmola produktu Kāpēc ir jāmīl zīmols ? Zīmols Draugiem.lv Draugiem piederošie zīmoli Draugiem.lv maksas pakalpojumi, reklāmas un statistika Reklāmas Draugiem.lv un Facebook.com Mana personīgā pieredze ar Draugiem.lv Draugiem.lv birojs un tā kolektīvs. Nedaudz par dažām Draugiem.lv aplikācijām Lietas, kas man nepatīk Draugiem.lv Draugiem.lv statistika Secinājumi Izmantotie informācijas avoti Pielikumi