Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 1.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 2.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 3.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 4.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 5.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 6.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 7.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 8.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 9.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 10.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 11.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 12.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 13.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 14.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 15.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 16.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 17.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 18.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 19.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 20.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 21.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 22.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 23.
  • Презентация 'Aptauju veidi. Aptauju priekšrocības un trūkumi mārketinga pētījumos', 24.
Фрагмент работы

Vairums cilvēku kaut reizi ir piedalījušies kādā aptaujā, un šī metode joprojām uzskatāma par populārāko kvantitatīvo datu ievākšanas metodi. Aptaujās iespējams noskaidrot faktus par respondenta uzvedību un ienākumiem, viņa viedokli par dažādiem jautājumiem un idejām, kā arī dažkārt interpretēt respondenta rīcību vai viedokli.

Ir sekojošas pētīšanas pieejas:
strukturizēta (piemēram, tiek izmantots jau iepriekš sastādīts jautājumu saraksts);
nestrukturizēta (piemēram, veic interviju pēc situācijas, bez iepriekš sagatavota scēnārija);
tieša (piemēram, uzdod jautājumu: “ Kāpēc Jūs apmeklējat veikalu DressMan?”);
netieša (piemēram, uzdod jautājumu: “Kāda tipa pircēji apmeklē veikalu DressMan?”).
Aptauju var veikt:
Pa telefonu
Pa pastu
Interviju veidā
Elektroniskās saziņas veidā…

Коментарий автора
Atlants