Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga termini', 1.
  • Конспект 'Mārketinga termini', 2.
Фрагмент работы

Cena- naudas izteiksmē izteikta produkta vērtībā
Diversifikācija- uzņēmuma darbības profila paplašināšanās; vairākdaļīgu uzņēmumu veidošanās.
Inflācija- cenu vispārējā līmeņa celšanās; papīrnaudas vērības samazināšanās, jo tā laista apgrozībā vairāk, nekā vajadzīgs preču apgrozībai
Koncepcija- sistēmā apkopoti uzskati par kādām parādībām; veids kādā aplūko dažādas parādības, procesus
Konkurence- uzņēmuma stratēģija un tāda ekonomiski patstāvīgu uzņēmumu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmumu spēju ietekmēt vispārējo preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši prasījumam. …

Коментарий автора
Atlants