Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 16.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 17.
  • Отчёт по практике 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SIA „JaCar” uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    6
3.  Produkts un pakalpojums    7
4.  SIA „JaCar” SVID analīze    8
5.  Uzņēmuma ekonomiskā darbība    10
5.1.  SIA „JaCar” grāmatvedības darba organizācija    10
5.2.  SIA „JaCar” telpās glabājamo dokumentu uzskaitījums    11
5.3.  Uzņēmumā izmatojamā datorprogramma    11
6.  SIA „JaCar” konkurenti    13
7.  Veikto darbu apraksts    14
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Фрагмент работы

Viens no pašiem galvenajiem virzītājspēkiem pakalpojumu sniegšanā ir klientu piesaiste. Tāpēc lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties, tam ir nepieciešama pastāvīga darba organizācija un kontrole.
Uzņēmumam ir pastāvīgi jāattīstās atbilstoši videi, kurā tas atrodas, lai tas varētu ilgstoši un sekmīgi strādāt. Kā rezultātā jebkuram uzņēmumam ir svarīgi pārzināt savu iekšējo un ārējo vidi, un vajadzības gadījumā pareizi reaģēt uz izmaiņām.
Takā uzņēmējdarbība vienmēr ir pakļauta riskam, tāpēc uzņēmējs nekad nevar būt drošs par savu plānu realizēšanu. Vadot savu biznesu, uzņēmējam vienmēr ir jāanalizē visi iespējamie riska faktori, kas varētu izraisīt jebkādus zaudējumus.
Mans izvēlētais uzņēmums ir SIA „JaCar” tas ir autoserviss, kas nodarbojās ar dažādu elektroiekārtu instalāciju un remontiem, kā arī visa veida auto apkopi.
Darbā tiks risināti šādi uzdevumi:
1.Iepazīšanās ar uzņēmumu SIA „JaCar”, tā darbības vēsturi un struktūru.
2.Analizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, noteikt uzņēmuma iespējas un draudus, kā rezultātā tas varētu izvērtēt uzņēmuma attīstību.
3.izpētīt SIA „JaCar” ekonomisko darbību un tās rezultātus.…

Atlants