-
Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas zeķes"
Nr. | Название главы | Стр. |
Zīmola “RĪGAS ZEĶES” apraksts | 3 | |
Produktu apraksts | 3 | |
Sabiedrisko attiecību kampaņas mērķauditorija | 5 | |
Mērķi, stratēģija, taktika, uzdevumi | 7 | |
Vēstījums | 9 | |
SVID analīze | 10 | |
Informācijas kanāli | 12 | |
Runas personu definēšana | 13 | |
Sabiedrisko attiecību aktivitāšu plāns | 14 | |
Komunikācijas laika plāns | 15 | |
Kampaņas budžets | 16 | |
Kopsavilkums | 17 | |
Pielikums | 19 | |
Preses relīze | 20 |
Sabiedrisko attiecību aktivitāšu plāns
Sabiedriskajās aktivitātēs tiek iekļauts:
“RĪGAS ZEĶES” akcijas realizēšana “Pusnakts šovs septiņos” ar Jāni Skuteli. Vakara izklaides apmeklētāji pirms sākuma aizpilda 2 jautājumu anketu. Vakara vadītājs noslēguma daļā informēs un apbalvos uzvarējušos apmeklētājus. Anketas jautājumi -
Pabeidz teikumu:
1) Manas zeķes ir mans……………………
2) Ja tu neesi redzējis manas zeķes, tu nezini…………………………………………
“Rīgas zeķes” savā īpašumā iegūs Jāņa Skuteļa izvēlētie 4 asprātīgāko atbilžu autori.
Sociālajos tīklos tiks izmantotas zīmola ”RĪGAS ZEĶES” oficiālās lapas. Tajās tiks
ievietotas ziņas ar vizuāliem ierakstiem, attēlojot produkta vizuālās kvalitātes un paužot informāciju par zīmola radīto produktu koncepcijām. Tādējādi tiks nodrošināta ātra saziņa ar
interesentiem.
Sociālajos tīklos: Instagram un Pinterest.com publicēs vizuālos materiālus, kas saistās ar jauno zīmolu un produktu kā arī tiks norādīts links uz zīmola mājas lapu, kur būs pieejama plašāka informācija.
Sadarbībā ar TV raidījumu “Ķepa uz sirds” tiks savākti labākie skatītāju iesūtītie video ar viņu mīluļiem par tēmu - dzīvnieka kažoks, draugs silda. Atlasītie video tiktu pārpublicēti arī sociālā tīkla facebook lapā. Ar “like” un “share” skaita palīdzību, tiktu uzzināts konkursa uzvarētājs, kuram balva būtu “Draugs silda” zeķu komplekts.…
Zīmola “RĪGAS ZEĶES” apraksts Jaunais zīmols “RĪGAS ZEĶES” savu darbību aizsāk 2017. gada sākumā. Produktu klāstu patērētājiem piedāvā no 2017. gada 1.aprīļa. Zīmola veidotāji ir komanda VUK, kas sevī apvieno trīs jaunās dizaineres, Latvijas Kultūras koledžas studentes. Zīmols atbalsta saliedētas un ilgtspējīgas sabiedrības vērtības. Produktu klāsts ir veidots asprātīgi, koši un pamanāmi, jo zīmola mērķis ir saliedēt sabiedrību un radīt atpazīstamu un interesantu suvenīra preci ārvalstu tūristiem.
PDF formāts. Koledžas darbs.
