Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 1.
  • Конспект 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 2.
  • Конспект 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 3.
  • Конспект 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 4.
  • Конспект 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 5.
Фрагмент работы

Kovariāciju analīze tiek lietota, lai izskaidrotu izmaiņas atkarīgā mainīgā lieluma vidējās vērtībās atkarībā no neatkarīgā mainīgā lieluma, atsevišķi nošķirot neattiecināmos mainīgos lielumus. Izmantojot šo analīzi iespējams izpētīt galvenos jeb primāros neatkarīgos mainīgos, konkrēti definējot uz pētāmo objektu neattiecināmo vai neattiecināmos mainīgos. …

Коментарий автора
Atlants