Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 1.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 2.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 3.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 4.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 5.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 6.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 7.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 8.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 9.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 10.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 11.
  • Реферат 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 12.
Фрагмент работы

Nekustama īpašuma firmas esošie un potenciālie klienti, kuri ietilpst patēriņu tirgū, ir atsevišķi indivīdi, ģimenes (mājsaimniecības), kas pērk preces un pakalpojumus personisko vajadzību apmierināšanai. Patēriņa tirgus galvenie plusi ir liels pircēju skaits, dominē zema preces un pakalpojumu vērtība, pērk bieži un regulāri. Piemēram, kāda ģimene vēlas iegādāties māju Mežciemā. Tātad ģimene ir potenciālais uzņēmuma klients, kas iegādājas privātmāju personisko vajadzību apmierināšanai.…

Коментарий автора
Atlants