Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.04.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Deleģējošais vadības stils', 1.
  • Эссе 'Deleģējošais vadības stils', 2.
  • Эссе 'Deleģējošais vadības stils', 3.
  • Эссе 'Deleģējošais vadības stils', 4.
Фрагмент работы

Visa menedžmenta funkciju pamatā ir komunikācija, darbinieku organizēšana un koordinēšana, kā arī motivēšana nevar norisināties bez komunikācijas. Komunikācija pie šī vadības stila var būt visdažādākā tā var būt mutiska kā arī rakstiska. Ne tik svarīgi jautājumi var būt apspriesti rakstiski vai pa telefonu, savukārt nopietnāka rakstura jautājumi tiek apspriesti aci pret aci pārrunās vai sapulcēs, kurā iesaistās divas vai vairāk personas. Aprakstot komunikāciju pēc veidiem, tā varētu būt horizontālā komunikācija, par cik tā ir daudz izdevīgāka uzņēmumu darba produktivitātei. Šādas komunikācijas pamatā ir informācijas plūsma starp menedžeriem, tie paši risina problēmas un veic darbu koordinēšanu, tādā veidā netraucējot augstākā līmeņa vadītāju jautājumos, kuri neprasa specifisku risināšanu. Vadītājs nosaka un nodod uzdevumu, kurus pārbauda, sagaidot pozitīvu rezultātu, savukārt menedžeri izpilda. Deleģējošais vadības stils nav bagāts ar komunikāciju starp vadītāju un padotajiem. Komunikācija vairāk ir norādoša uz noteiktiem uzdevumiem un mērķiem, tādēļ var būt arī apgrūtināta darbinieku motivēšana, par cik vadītājs nekomunicē ar visiem, tika ar ieceltajiem menedžeriem. …

Коментарий автора
Atlants