-
TV reklāmu analīze
Reklāma ir parādīts arī Calgonit produkts. Tā reklāma uzskatāmi parada, kā Calgonit mazgā traukus trauku mazgāšanas mašīnā. TV skatītājs var redzēt, ka Calgonit ātri un viegli tiek gala pat ar noturīgākiem netīrumiem. Calgonit iepakojums ir radīts izmantojot īpašus vizuālus efektus. Tāds iepakojums izskatās ļoti pievilcīgs.
Calgonit reklāma ir efektīva. Reklāma pārliecina savu mērķa auditoriju ar daudzām metodēm. Pirmkārt, tā reklāma rāda mājsaimnieces, kuras smaida pēc produkta lietošanas. Otrkārt, reklāmas laikā ir nosaukti statistikas dati un sertifikātu nosaukumi, kuri pārliecina par Calgonit kvalitāti. Rezultātā reklāma darbojas un nopirktas produkcijas apjoms palielinās.
No subjektīva viedokļa var teikt, ka Calgonit reklāma ir ļoti garlaicīga un iedarbojas tikai uz savu mērķa auditoriju. …
Reklāma stāsta TV skatītājiem par Nescafe kafiju. Reklāmas sižets ir šāds. No rīta ofisa darbinieki ir miegaini, gurdi un bez enerģiski. Viņiem nav spēku un vēlmju strādāt. Tas turpinās līdz brīdim, kad kādai ofisa darbiniecei ienāc prātā, ka tikai Nescafe kafijas garša var viņus uzmodināt. Tad viņa paciena ar Nescafe kafiju savus kolēģus un darbinieku aktivitāte redzami palielinās. Tagad viņi strādā enerģiski, ar vēlmi un entuziasmu. Pat ofisa šefs ir laimīgs iedzert Nescafe kafiju. Reklāma saista Nescafe kafiju ar veiksmīgas dienas sākumu. Tāpēc reklāmas mērķa auditorija ir visi tie cilvēki, kuriem no rīta pietrūkst enerģijas aktīvai darbībai. Piemēram, ofisa darbinieki, studenti, pedagoģi un citi. Lai efektīvi ietekmēt mērķa auditoriju reklāmas personāži ir ļoti līdzīgi parastam darba kolektīvam. Viņi ir tādi paši kā vairāki ofisa darbinieki.