-
Maizes tirgus pieprasījuma izpēte Liepājā
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | MAIZES TIRGUS RAKSTUROJUMS | 5 |
1.1. | Maizes vēsture | |
1.2. | Tradīcijas | |
1.3. | Maizes tirgus raksturojums Latvijā | |
2. | MĀRKETINGA TIRGUS IZPĒTES BŪTĪBA UN METODES | |
3. | PĒTĪJUMA REZULTĀTI PAR MAIZES TIRGUS PIEPRASĪJUMU LIEPĀJĀ | |
SECINĀJUMI | ||
IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS |
IEVADS
Maize ir pārtikas produkts, ar kuru cilvēki sastopas katru dienu – tā ir atrodama gandrīz katra cilvēka mājās. Latviešiem maize ir svēta – tā ir galvenais latviešu pūļu atalgojums un galvenais iztikas avots, gan arī daudz kas svētāks – maize ir mājas un ģimenes svētība, tātad arī latviešu tautas svētība, sīkstuma un izturības avots. Visos laikos maize latviešiem bijis kā pārticības simbols un tā vienmēr ir bijusi pieprasīta, tāpēc šis kursa darbs tika izstrādāts, lai noskaidrotu, kāds ir pieprasījums pēc maizes šodien. Lai veiktu šo pētījumu bija nepieciešams arī iepazīties ar teoriju par tirgus izpēti un metodēm. Apvienojot informāciju par maizi un teoriju par tirgus izpēti, tika izvēlēta tēma – „Maizes tirgus pieprasījuma izpēte Liepājā”. Kā pētījuma vieta tika izvēlēta Liepāja, Liepājas maizes tirgus.
Darba mērķis: noskaidrot, kāds ir maizes pieprasījums liepājnieku vidū.
Darba uzdevumi:
1. izpētīt informāciju par maizes vēsturi, tradīcijām, kā arī uzzināt, kā attīstījies maizes tirgus Latvijā;
2. iepazīties ar literatūru par mārketinga tirgus izpētes būtību un metodēm;
3. veikt anketēšanu par pieprasījumu pēc maizes liepājnieku vidū;
4. analizēt iegūto datus un izdarīt secinājumus.
Lai izstrādātu studiju darbu tik izmantotas šādas metodes:
1. grafiskā metode – ievietojot darbā tabulas un attēlus;
2. primārās informācijas ievākšanas metode – anketēšana.
Studiju darba izstrādei tika izmantoti tādi informācijas avoti kā interneta mājas lapas un dažādas grāmatas.
…
Kursa darbs ir izstrādāts tirgzinībās, par maizes tirgus izpēti. Darbā ir aprakstīts maizes tirgus raksturojums - maizes vēsture,tradīcijas, maizes tirgus raksturojums Latvijā. Ir apskatītas arī mārketinga tirgus izpētes būtība un metodes. Kā arī ir pētnieciskā daļa - anketēšana, aptaujāti 100 respondenti. Dati apkopoti daudzās diagrammās un izanalizēti iegūtie dati.
