Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.08.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 1.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 2.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 3.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 4.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 5.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 6.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 7.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 8.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 9.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 10.
  • Презентация 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 11.
Фрагмент работы

Galvenie faktori: kognitīvs (kognitīvs), emocionāls (afektīvs), uzvedības (konatīvs).

Kognitīvais faktors ietver vairākus procesus: sajūtas, uztveri, atmiņu, iztēli, domāšanu, runu

AIDA modelis

Sajūtas

Uztvere

Uzmanība…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants