Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Kā iekarot klientu trīsdesmit sekundēs', 1.
  • Презентация 'Kā iekarot klientu trīsdesmit sekundēs', 2.
  • Презентация 'Kā iekarot klientu trīsdesmit sekundēs', 3.
  • Презентация 'Kā iekarot klientu trīsdesmit sekundēs', 4.
  • Презентация 'Kā iekarot klientu trīsdesmit sekundēs', 5.
  • Презентация 'Kā iekarot klientu trīsdesmit sekundēs', 6.
  • Презентация 'Kā iekarot klientu trīsdesmit sekundēs', 7.
  • Презентация 'Kā iekarot klientu trīsdesmit sekundēs', 8.
Фрагмент работы

KLIENTAM VISSVARĪGĀKAIS IR
Laipnība, atsaucība;
Profesionalitāte;
Apkalpošanas ātrums;
Doto solījumu pildīšana;
Zināšanu līmenis;
Radošums;
Piemērota risinājuma atrašana;

PIRMĀ IESPAIDA RADĪŠANA
Sasveicināšanās ir pirmā iespaida radīšana, kas nosaka turpmāko sadarbību;
Smaids un acu kontakts rada patīkamu atmosfēru sarunas laikā;
Ārējais izskats nosaka apkalpošanas līmeni;
Maiga balss rada patīkamu klausīšanos un skaidrāku sapratni par radušos jautājumu.

Коментарий автора
Atlants