-
Rēzeknes Valsts ģimnāzijas reklāma
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Izpētītā literatūra | 4 |
1.1. | Reklāmas nozīme | 4 |
1.2. | Reklāmas vēsture | 4 |
1.4. | Reklāmu izvietošanas vietas un veidi | 5 |
1.5. | Ierobežojumi | 6 |
2. | Reklāmas veidošana | 7 |
2.1. | Stratēģiskie reklāmas lēmumi | 7 |
2.2. | Reklāmas plāns | 8 |
2.3. | Ideju ģenerēšana | 8 |
2.4. | Personāži | 10 |
3. | Reklāmas iedarbība uz cilvēkiem un tās realizēšana | 11 |
3.1. | Reklāmas iedarbība | 11 |
3.2. | Rēzeknes Valsts ģimnāzijas reklāma | 14 |
Secinājumi | 15 | |
Izmantotā literatūra | 16 | |
Anotācija | 17 | |
Abstract | 18 | |
Pielikumi | 19 |
Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.
Lai reklāma būtu efektīvāka tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt: iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē; erotika un erotiski skati; bērni un dzīvnieki. Bērni atstāj lielāku iespaidu uz sievietēm (jo īpaši uz esošajām mātēm) nekā uz vīriešiem; labs humors. Reklāma, kas pasniegta kā labs joks, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā.
Ir vecs sakāmvārds: kurš nezina, kurp doties, nekur arī nenonāks. Tā varētu notikt arī ar reklāmu, kurai nav formulēta mērķa. Tikai tas, kurš zina savu mērķi, var izvēlēties pareizos argumentus un reklāmas struktūru.…
