Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 1.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 2.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 3.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 4.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 5.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 6.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 7.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 8.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 9.
  • Конспект 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 10.
Фрагмент работы

Institucionālais menedžments jeb augstāka līmeņa menedžeri- tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību. Tipiski augstākā līmeņa menedžeru amati biznesā ir: akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs, valdes priekšsēdētājs, prezidents, viceprezidenti. Šie menedžeri pieņem lēmumus par jaunu objektu celtniecību, jaunu tirgu apgūšanu, jaunu produktu veidu ražošanu u.tml. Starp viņiem ir arī mārketinga menedžeri, un no viņiem lielā mērā atkarīga lēmumu pieņemšana par mārketinga darbībām.…

Коментарий автора
Atlants