-
Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļojums
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Aktīvās pārdošanas jēdziens | 5 |
2. | Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā | 8 |
2.1. | Attiecību loma | 9 |
2.2. | Aktīvās pārdošanas loma mārketinga komunikācijas miksā | 10 |
3. | Pārdošanas uzdevumu tipi | 13 |
3.1. | Pasūtījumu saņēmēji | 13 |
3.2. | Pasūtījumu veicēji | 14 |
3.3. | Atbalstošais personāls | 15 |
4. | Aktīvās pārdošanas process | 16 |
5. | Aktīvās pārdošanas pielietojums SIA „Opitmera Latvija” | 17 |
6. | Aktīvās pārdošanas pielietojums SIA „Madikena” | 19 |
Secinājumi | 20 | |
Priekšlikumi | 20 | |
Izmantotā literatūra | 21 |
Reklāma ir komunikācijas veids ar potenciālajiem klientiem, kuras mērķis ir radīt pieprasījumu pēc konkrēta produkta vai pakalpojuma, taču ar aktīvās pārdošanas instrumentiem var iegūt ne tikai lielāku peļņu, bet arī panākt uzņēmuma izaugsmi. Tādējādi pārdošana ir ļoti svarīga mūsdienu mārketinga sastāvdaļa, kas ietekmē jebkura uzņēmuma izaugsmi ilgtermiņā un mārketinga stratēģijas atbilstošu izpildi. Taču ir neatbildēts jautājums, cik aktīvā pārdošana ir svarīga un kā šie procesi norisinās uzņēmumā, ietekmējot tā attīstību un izaugsmi. Pārdošanas veids un tā principi mainās līdz ar cilvēku vajadzībām un vērtībām konkrētajā brīdī, taču katrs uzņēmums var iegūt no aktīvās pārdošanas, jo, akcentējot izdevības, pārdevējs var piesaistīt vairāk uzmanības kā reklāmas plakāts. Turklāt, pārdevēji var pielāgoties klienta uzvedībai, ņemot vērā kultūru un citu saskarsmes veidu ietekmi uz konkrēto pircēju, var uzdot jautājumus par pircēja īpašajām vēlmēm un izskaitļot veidus, kā novērst pircēja problēmas. …
Studiju darbs, kura mērķis ir noteikt aktīvās pārdošanas lomu mārketinga sistēmā. Bez teorijas ir praktiskā daļa, kurā aplūkoti divi ar būvniecību saistīti uzņēmumi - to aktīvās pārdošanas aktivitātes. Secinājumi un priekšlikumi un literatūras saraksts. Darbs novērtēts ar atzīmi 7.
