Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 1.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 2.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 3.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 4.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 5.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 6.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 7.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 8.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 9.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 10.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 11.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 12.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 13.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 14.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 15.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 16.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 17.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 18.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 19.
  • Реферат 'Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā. Latvijas jaunākās prakses atspoguļoj', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Aktīvās pārdošanas jēdziens    5
2.  Aktīvās pārdošanas loma mārketinga sistēmā    8
2.1.  Attiecību loma    9
2.2.  Aktīvās pārdošanas loma mārketinga komunikācijas miksā    10
3.  Pārdošanas uzdevumu tipi    13
3.1.  Pasūtījumu saņēmēji    13
3.2.  Pasūtījumu veicēji    14
3.3.  Atbalstošais personāls    15
4.  Aktīvās pārdošanas process    16
5.  Aktīvās pārdošanas pielietojums SIA „Opitmera Latvija”    17
6.  Aktīvās pārdošanas pielietojums SIA „Madikena”    19
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Фрагмент работы

Reklāma ir komunikācijas veids ar potenciālajiem klientiem, kuras mērķis ir radīt pieprasījumu pēc konkrēta produkta vai pakalpojuma, taču ar aktīvās pārdošanas instrumentiem var iegūt ne tikai lielāku peļņu, bet arī panākt uzņēmuma izaugsmi. Tādējādi pārdošana ir ļoti svarīga mūsdienu mārketinga sastāvdaļa, kas ietekmē jebkura uzņēmuma izaugsmi ilgtermiņā un mārketinga stratēģijas atbilstošu izpildi. Taču ir neatbildēts jautājums, cik aktīvā pārdošana ir svarīga un kā šie procesi norisinās uzņēmumā, ietekmējot tā attīstību un izaugsmi. Pārdošanas veids un tā principi mainās līdz ar cilvēku vajadzībām un vērtībām konkrētajā brīdī, taču katrs uzņēmums var iegūt no aktīvās pārdošanas, jo, akcentējot izdevības, pārdevējs var piesaistīt vairāk uzmanības kā reklāmas plakāts. Turklāt, pārdevēji var pielāgoties klienta uzvedībai, ņemot vērā kultūru un citu saskarsmes veidu ietekmi uz konkrēto pircēju, var uzdot jautājumus par pircēja īpašajām vēlmēm un izskaitļot veidus, kā novērst pircēja problēmas. …

Коментарий автора
Atlants