Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Kādi ir Lean un SixSigma ieviešanas etapi uzņēmumā?', 1.
  • Конспект 'Kādi ir Lean un SixSigma ieviešanas etapi uzņēmumā?', 2.
  • Конспект 'Kādi ir Lean un SixSigma ieviešanas etapi uzņēmumā?', 3.
  • Конспект 'Kādi ir Lean un SixSigma ieviešanas etapi uzņēmumā?', 4.
  • Конспект 'Kādi ir Lean un SixSigma ieviešanas etapi uzņēmumā?', 5.
  • Конспект 'Kādi ir Lean un SixSigma ieviešanas etapi uzņēmumā?', 6.
Фрагмент работы

Daudzos gadījumos ļoti vienkāršas darbības var izraisīt dramatiskas sekas saistībā ar uzlabotu kvalitāti un samazinātām kopējām izmaksām. Īstais izaicinājums ir atrast šos soļus.
Mentalitāte ir nozīmīga lieta, kas valda uzņēmumā, tāpēc ir svarīgi to saprast, lai apzinātos to, ka visu ir iesējams darīt varbūt vēl labāk, uzlabot klientu guvumus, kā arī paplašinot ražošanu izmantot mazāk resursu. Šāda mentalitāte uzņēmuma kultūrā ir izdevīga jeb citiem vārdiem "win-win" situācija tā darbiniekiem, klientiem, kā arī pašam uzņēmumam.
Priekšnosacījumi, lai būtu veiksmīgs, ir svarīgi radīt nosacījumus dalībai darbā ar nepārtrauktiem uzlabojumiem. Tāpēc svarīgs līdzeklis kvalitātes uzlabojumiem, ir visu darbinieku iesaiste aktīvi darba procesos. Tas nevar tikt uzsvērts pārāk daudz, cik svarīga spēcīga un apņēmusies vadība ir radīt kultūru veiksmīgu un ilgtspējīgu kvalitātes uzlabojumiem. Šeit būtu jāuzsver, ka ir apņēmīgai vadībai jāpraktizē līmeņa organizācijas .

Коментарий автора
Atlants