Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.01.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Jaunu produktu "Nakts sieriņi" un "Rīta jogurts" virzīšana tirgū', 1.
  • Реферат 'Jaunu produktu "Nakts sieriņi" un "Rīta jogurts" virzīšana tirgū', 2.
  • Реферат 'Jaunu produktu "Nakts sieriņi" un "Rīta jogurts" virzīšana tirgū', 3.
Фрагмент работы

Esmu izvēlējusies jaunu produktu VALMIERAS PIENS produkciju- „Nakts Sieriņi” un „Rīta jogurts”.

Produkta patēriņa efekts.

Virzot produktu tirgū, izvērtēju kādu labumu patērētājs gūs, ipērkot jauno produktu.
Šajā gadījumā patērētājs iegūs :
1.Veselīgus, dabīgus, svaigus piena produktus no tīras lauku vides;
2.demokrātiskas cenas;
Šīs īpašības jāuzsver reklamējot produktu.

Pamat lēmumu pieņemšana

Lai jauno produktu efektīvi virzītu tirgū, jāpieņem vairāki pamat lēmumi:
1)Kad virzīt (laiks)? -Ja jaunais produkts nomaina kādu produktu, tad to vajag piedāvāt tirgū tikai pēc tam, kad iepriekšējā produkta realizācijas apjoms ir krities zem normāla līmeņa, bet ja konstatēts, ka produktu vēl var pilnveidot, tad labāk izlaist vienu sezonu un nākamajā sezonā iziet ar labāku preci.…

Коментарий автора
Atlants