• Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Preces dzīvescikla fāzes un biznesa raksturlielumi tajos; mārketinga stratēģijas preces dzīves cikla posmos

     

    Конспект7 Реклама, маркетинг

Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Prec', 1.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Prec', 2.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Prec', 3.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Prec', 4.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Prec', 5.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Prec', 6.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Prec', 7.
  • Конспект 'Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Prec', 8.
Фрагмент работы

Produkta klasifikācija.
Visi produktus var iedalīt sekojošās grupās:
Patēriņa preces;
Ražošanas līdzekļi;
Pakalpojumi.
Patēriņa preces iedalās1:
Ikdienas pieprasījuma preces (maize, cigaretes, ziepes utt.)– preces, kuras pircēji parasti iegādājas bieži un ātri, patērējot pirkšanai pēc iespējas mazāk laika.
Pamatpreces tiek pirktas regulāri, piemēram, dzert tikai vienas markas pienu.
Impulspreces pērk bez iepriekšēja nodoma, bez jebkādas meklēšanas.
Neparedzētas preces ir preces, kuras iegādājas aiz nepieciešamības, aiz pēkšņas, neparedzētas vajadzības.
Ar nodomu pērkamas preces ir preces, kuras pircējs rūpīgi izvēlas, vērtē tās atbilstoši savam priekšstatam par kvalitāti, vēlamo cenu utt. Var būt vienveidīgās un dažādās precēs.
Īpaša pieprasījuma preces- preces ir unikāliem raksturlielumiem, un paredzētas īpašam pircēju kategorijām (modes priekšmeti, automobiļi, fotoaparāti utt.).
Pasīva pieprasījuma preces – preces, par kurām pircējs neko nezina, bet, ja ko arī zina, tad parasti nedomā tās iegādāties (apdrošināšanas pakalpojumi, kapakmeņi utt.).
Ražošanas līdzekļi iedalās sekojoši2:
Izejvielas un materiāli ir produkti, kuri piedalās ražošanas procesā kā ražošanas līdzekļi. Ir tas divas pamatdaļas- izejvielās un ražošanas materiāli, pusfabrikāti. Izejvielas var iedalīt lauksaimnieciskās (labība, kokvilna, lopi, dārzeņi, augļi) un dabas izejvielās (zāģmateriāli, jēlnafta, dzelzs rūda). Dabas izejvielām parasti ir liels fiziskais apjoms, samērā zema produkcijas vienības vērtība un nepieciešama speciāla transportēšana, nogāde no ražotāja līdz patērētājām.…

Коментарий автора
Atlants