Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketings', 1.
  • Конспект 'Mārketings', 2.
  • Конспект 'Mārketings', 3.
  • Конспект 'Mārketings', 4.
Фрагмент работы

Ja vadītājs vēlas izpildīt savus pienākumus pilnībā un tādējādi nodrošināt uzņēmuma izdzīvošanu un veiksmīgu darbību nākotnē, viņam ir rūpīgi jāuzrauga tā darbības vide. Šāda kontrole un analīze ir būtiska, ja firma vēlas paredzēt izmaiņas un pārvērst tās par priekšrocībām, par mārketinga iespējām tā vietā, lai šīs izmaiņas pārsteigtu firmu nesagatavotu. Duglas Brovnlijs ir izdalījis šekojošus ieguvumus no mārketinga vides vērtējuma:
1. Pieaug vadītāju sapratne par gaidāmajām izmaiņām.
2. Paaugstinās stratēģiskās plānošanas un lēmumu pieņemšanas efektivitāte.
3. Lielāka efektivitāte valdības un likumdošanas jautājumos.
4. Informatīvāka un vērtīgāka industrijas un tirgus analīze.
5. Uzlabojas ārzemju biznesa sasniegumi.
6. Uzlabojumi resursu asignējumā.
7. Efektīvāka kompānijas politikas parādīšanās publiskajā forumā.
Mārketinga kompleksa elementi ar pircēju izdevīgumu un gandarījumu ir saistīti tādā ziņā, ka ja kaut viens no šiem elementiem iztrūks vai nebūs pircējam pieņemams, pircējs jutīsies apgrūtināts. Ja produkta cena būs pa augstu, pircējam būs jāiztiek ar mazāku produkta daudzumu, tādējādi pilnībā neapmierinot savas vajadzības. Ja problēmas būs ar produkta izplatīšanu, tad vai nu pircējam būs jāmeklē produkts, jo tas nebūs pieejams tirdzniecības vietās, vai arī tirdzniecības vietā nonāks nekvalitatīvs produkts, kas neatbildīs pircēja vēlmēm. Tāpat arī bez produkta reklāmas kampaņām cilvēki neuzzinās par tā esamību. Ja produkts netiks ražots atbilstoši mārketinga pētījumos iegūtajiem datiem, patērētājiem viņš nepatiks, nebūs ērts vai arī vajadzīgs.

Коментарий автора
Atlants