Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga būtība', 1.
  • Конспект 'Mārketinga būtība', 2.
  • Конспект 'Mārketinga būtība', 3.
  • Конспект 'Mārketinga būtība', 4.
  • Конспект 'Mārketinga būtība', 5.
Фрагмент работы

1.Starptautiskās uzņēmējdarbības uzsākšanas cēloņi, stimuli un metodes1.
Mazi vai piesātināti vietējie tirgi – ja uzņēmums vairs nespēj tālāk paplašināt savu darbību vietējā tirgū, turpmāka izaugsme iespējama tikai starptautiskā mērogā. Faktiski daudzi uzņēmumi vēlētos paplašināt savu darbību starptautiskā mērogā, jau labu laiku pirms vietējais tirgus kļūst pārsātināts, ja vien iespiešanās citu valstu tirgū būtu vienkāršāka, nekā peļņas gūšana vietējā tirgū.
Ekonomija uz apjoma rēķina – daudzās nozarēs, īpaši elektronikas un ķīmiskās produkcijas nozarēs, jauna produkta ieviešanas izmaksas ir tik milzīgas, ka to atpelnīšanai nepieciešams ilgāks laiks, tātad izdevīgs ir produkts ar garu tā dzīves ciklu. Ražošanas līniju automatizācija un līdz ar to ekonomija uz apjoma rēķina kļūst par nozīmīgu aspektu arvien lielākā skaitā uzņēmumu. Tādēļ iespiešanās pasaules tirgos kļūst par gandrīz vienīgo veidu, kā atpelnīt ražošanas automatizēšanā ieguldītos līdzekļus.
Starptautiskā ražošana – iespējas piekļūt resursiem un galaprodukta izgatavošana globālā mērogā ļauj uzņēmumam izmantot priekšrocības, ko rada konkurējošās cenas visā pasaulē. Transportēšanas izmaksas ir relatīvi zemas salīdzinājumā ar gūtajiem ietaupījumiem.…

Коментарий автора
Atlants