-
Madonas un Jēkabpils rajona laikrakstos ievietotās banku reklāmas analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | REKLĀMAS JĒDZIENS UN NOZĪME | 5 |
2. | BANKU REKLĀMA, REKLĀMAS KAMPAŅAS | 8 |
3. | REKLĀMA PRESĒ | 11 |
3.1. | PAREX REKLĀMA | 16 |
3.2. | PIRMĀ BANKA | 16 |
3.3. | LATVIJAS KRĀJBANKA | 17 |
3.4. | HANSABANKA | 17 |
3.5. | UNIBANKA | 18 |
3.6. | HIPOTĒKU BANKA | 18 |
3.7. | BALTIJAS TRANZĪTU BANKA | 20 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 21 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 22 |
“Laikraksts - periodisks preses izdevums, kura uzdevums informēt lasītājus par dažāda veida jaunumiem un piedāvāt izklaidi brīvajiem brīžiem. Tā tapšanā būtiskas daudzas nianses, piemēram, tādas kā informācijas apjoms, ko vēlas piedāvāt lasītājam, un tehniskās iespējas, kā šo informāciju pasniegt”1.
Ir teikts, ka reklāma kontrolē presi. Mūsdienās ir skaidri zināms, ka reklāma ir lielisks finansu resursu piesaistīšanas līdzeklis, īpaši maziem rajona laikrakstiem.
Katram laikrakstam ir savs īpašs, individuāls un savādāks lasītājs. To, kāds tas būs, daļēji nosaka laikraksta imidžs, kā arī daudzi citi faktori, piemēram, - lasītāja izglītība, profesija, ienākumu līmenis un pat tik individuāls nosacījums, kā lasītāja intereses. Lasītājus var arī iedalīt pēc dzimuma, tautības un vecuma grupas. Viena laikraksta lasītājus var izdalīt kā atsevišķu kopumu. Taču katram cilvēkam ir tiesības lasīt vairākus laikrakstus un šādā situācijā veidojas lasītāju kopumu pārklāšanās. To ir būtiski ņemt vērā, plānojot un veicot dažādas mārketinga aktivitātes.…
laika periodā no 01.05.2002. līdz 01.05.2003. Latvijas komercbanku - Parex, Pirmā banka, Latvijas Krājbanka, Hansabanka, Unibanka, LHZB, Baltijas Tranzītu banka laikrakstos ievietotās reklāmas salīzdinājums
