-
Uzņēmuma "Ripo" mārketinga darbības analīze
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI | 4 |
1.1. | Uzņēmējdarbības mērķis | 4 |
1.2. | Tirgus pieprasījums | 4 |
1.3. | Mārketings – iekšējā un ārējā vide | 8 |
1.4. | Konkurence | 10 |
1.5. | Prece | 12 |
2. | SIA „RIPO” EKONOMISKĀS DARBĪBAS ANALĪZE | 14 |
2.1. | Finansu analīze kā vadības lēmumu pieņemšanas bāzes | 14 |
2.2. | Galveno finanšu rādītāju aprēķināšana un analīze | 16 |
2.3. | Bilances zelta likumi | 17 |
2.4. | Rentabilitātes rādītāji un to analīze | 20 |
2.5. | Uzņēmuma līdzekļu aprites rādītāji | 21 |
3. | SIA „RIPO” DARBĪBAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS | 22 |
SECINĀJUMI | 27 | |
PRIEKŠLIKUMI | 28 | |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS | 29 | |
PIELIKUMI | 38 |
Kursa darbu „Uzņēmuma SIA „RIPO” mārketinga darbības analīze ” izstrādāja....
Darbā tiek pētīta un analizēta SIA „RIPO” ekonomiskā darbība, laika periodā no 2002. līdz 2005. gadam. Uzņēmuma pamatdarbība ir saistīta ar lietotu rezerves auto detaļu tirdzniecību un automašīnu apkopi.
Darba mērķis ir veikt SIA „RIPO” mārketinga darbības analīzi, lai noteiktu tā turpmākos pilnveidošanās veidus.
Darba mērķa sasniegšanai tika noteikti sekojoši uzdevumi:
1. veikt teorētisko ieskatu uzņēmējdarbībā un tās veidojošajās sastāvdaļās;
2. analizēt auto nozares attīstību Latvijā;
3. analizēt SIA „RIPO” saimniecisko darbību;
4. noteikt SIA „RIPO” pilnveidošanās veidus.
Darba izstrādes gaitā tika pielietotas vairākas analīzes metodes.
Veicot uzņēmuma raksturojumu, tika veikts teorētiskais apskats gan par uzņēmējdarbību – mērķiem un saimnieciskās situācijas novērtēšanu, gan par mārketingu - iekšējo un ārējo vidi, gan par menedžmentu.
Darbs sastāv no 3 nodaļām, kura nobeigumā ir doti secinājumi un priekšlikumi, darba apjoms ir 29 lapas, t.sk. 3 attēli un 9 tabulas, darba pievienoti 2 pielikumi.
Darba izstrādes gaitā tika izmantoti 19 literatūras avoti – mācību literatūra, preses izdevumi, interneta resursi u.c.
…
Kursa darbs mācību priekšmetā - Tirgzinība. 1. UZŅĒMUMA DARBĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI; mērķis, tirgus pieprasījums, mārketings – iekšējā un ārējā vide, konkurence, prece (8 lapas). 2. SIA „RIPO” EKONOMISKĀS DARBĪBAS ANALĪZE; finansu analīze kā vadības lēmumu pieņemšanas bāzes, galveno finanšu rādītāju aprēķināšana un analīze, bilances zelta likumi, rentabilitātes rādītāji un to analīze, uzņēmuma līdzekļu aprites rādītāji (10 lapas). 3. SIA „RIPO” DARBĪBAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS (6 lapas). SECINĀJUMI.PRIEKŠLIKUMI. IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS.
