Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.04.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 1.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 2.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 3.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 4.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 5.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 6.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 7.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 8.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 9.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 10.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 11.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 12.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 13.
  • Реферат 'Kvalitātes menedžments. ISO standarts', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  ISO 9000    4
  KVALITĀTES SISTĒMAS IZVEIDOŠANA. STANDARTU JAUNINĀJUMU IEVIEŠANA    5
  SERTIFIKĀCIJA ATBILSTOŠI ISO 9000    6
  SERTIFIKĀCIJAS PROCEDŪRAS    7
  INFORMATĪVĀ SANĀKSME    7
  PIETEIKUMS    7
  PRIEKŠAUDITS    7
  PLĀNOŠANAS SANĀKSME    8
  SERTIFIKĀCIJAS AUDITS    8
  NOSLĒGUMA SANĀKSME    8
  AUDITA PĀRSKATS    8
  PĒCAUDITS    9
  SERTIFIKĀTA IZSNIEGŠANA    9
  UZRAUDZĪBAS AUDITS    9
  SERTIFICĒTĀ UZŅĒMUMA TIESĪBAS, PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA    9
  SERTIFIKĀTA ATCELŠANA    10
  APELĀCIJU UN SŪDZĪBU IESNIEGŠANAS KĀRTĪBA    10
  PRASĪBAS UZŅĒMUMAM    11
  SECINĀJUMI    13
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    14
Фрагмент работы

Latvija ir nostājusies uz tirgus ekonomikas ceļa. Klienti kļūst ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci, arvien lielāka kļūst vajadzība pēc preces, pakalpojuma kvalitātes.
Pieaugot ārējās vides faktoru izmaiņas ātrumam un palielinoties konkurencei, arvien lielāku lomu uzņēmuma darbībā ieņem ISO standartizācija.
Tādēļ uzņēmumā nākas meklēt atbildi uz jautājumiem:
Kādā veidā nodrošināt produkcijas kvalitāti un kā to apliecināt?
Kāpēc mums nepieciešama kvalitāte?
Kāpēc ir svarīgi zināt kvalitātes prasības?
Risinājums, kas vēsturiski izstrādājies pasaules praksē, ir kvalitātes sistēma, jeb citiem vārdiem – kārtība visās darbībās, procesos un infrastruktūrā, kas nepieciešama ražošanā un pakalpojumu sfērā.
Šī studiju darba mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumā tiek ieviesta šī kvalitātes sistēma, kāds no tā labums, ko iegūst uzņēmums un kādas priekšrocības ir pasūtītājam, kas izvēlas sertificēta uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.


ISO 9000

Attīstītajās Valstīs ISO standarts šobrīd jau kļuvis par galveno faktoru, pēc kura tiek vērtēta jebkura uzņēmēja spēja piedāvāt kvalitatīvu, pasaules līmenī konkurētspējīgu un pasūtītāja prasībām pilnīgi atbilstošu produktu. Aizvien biežāk, jo sevišķi lielu starptautisku projektu gadījumā, ISO standarta sertifikāts jau konkursa materiālos tiek izvirzīts kā obligāta prasība potenciālajiem uzņēmējiem.
ISO 9000 sērija ir starptautiskais kvalitātes sistēmas standarts. Kvalitātes sistēmu definē kā visu uzņēmuma parametru spektru tādu kā organizācija, struktūra, atbildība, procedūras, procesi un resursi kvalitātes kontroles ieviešanu. Uzņēmuma kvalitātes sistēmu veido uzņēmuma kultūra un mērķi, piedāvātās preces vai pakalpojumi un uzņēmuma darbības metodes, tādēļ kvalitātes sistēmas katrā uzņēmumā ir atšķirīgas. ISO 9000 ir praktiski izmantojams standarts ar plašu pielietojumu un attiecas uz visām nozarēm.…

Коментарий автора
Atlants