Оценка:
Опубликованно: 07.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 1.
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 2.
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 3.
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 4.
  • Конспект 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 5.
Фрагмент работы

Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas medijos.1
Kad vietējais tirgus ir iekarots, tad nākamais solis ir iekarot starptautiska mēroga tirgu. jeb izvērsties pāri robežām. Līdz ar to uzņēmumiem arvien vairāk cenšoties paplašināt savu darbību un mārketinga, reklāmas jomas speciālistiem ir jādomā ne tikai par to kā vietējā tirgus patērētājiem atgādināt par produkta unikalitāti, bet arī jādarbojas ārpus valsts robežām. Tas ir daudz sarežģītāk un komplicētāk nekā strādāt tikai vietējā tirgus apstākļos.
Globālā mārketinga nepieciešamība parādās, kad uzmanības centrs tiek pārnests no produkcijas importa un produkcijas eksportu.
Starp starptautisko un iekšzemes mārketingu pastāv šādas atšķirības2:
*Dažādo kultūru dēļ nepieciešams pielāgot komunikācijas līdzekļus un metodes, dažkārt pat nepieciešams tās radikāli mainīt;
*Tirgus segmentēšanu vairumā gadījumu nosaka ģeogrāfiski faktori;
*Attālums starp tirgiem padara tirgus pārraudzību un kontroli daudz grūtāku;
*Infrastruktūras atšķirības dažādos tirgos ietekmē lēmumus gan par preču izplatīšanu (loģistiku), gan tirdzniecības vietas izvēli.…

Коментарий автора
Atlants