Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Эссе 'Reklāmas ziņojuma analīze', 1.
Фрагмент работы

Nelielu mulsumu reklāma var radīt ar savu pirmo visizceltāko teikumu: „I sleep with somebody who always says yes” – „Es guļu ar kādu, kurš vienmēr saka jā!”, manuprāt, šāds teikums ir samērā divdomīgs un ir iespējas, ka tas tiks pārprasts. Personīgi es neizprotu šī teikuma stratēģisko būtību un to ko tas vēsta sabiedrībai.
Tā kā reklāma ir angļu valodā un informē par viesnīcu atrašanos dažādās pasaules daļās, tad domāju, ka to var izmantot kā globālu reklāmu un publicēt jebkurā no minētajām pasaules vietām – Eiropa, Vidus Āzija un Āfrika.

Atlants