Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 1.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 2.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 3.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 4.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 5.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 6.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 7.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 8.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 9.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 10.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 11.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 12.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 13.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 14.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 15.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 16.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 17.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 18.
  • Реферат 'Mārketinga darbības analīze', 19.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga jēdziens un nozīme uzņēmumā    4
2.  Uzņēmuma mērķi    4
3.  Uzņēmuma darbības apraksts    5
4.  Pašreizējā situācija    5
5.  Produkta pozicionēšana tirgū    6
5.1.  produkts    6
5.2.  sortiments   
5.3.  sortimenta grupas   
5.4.  produkcijas priekšrocības   
5.5.  virzošais produkts   
5.6.  kvalitāte   
5.7.  apkalpošana    10
6.  Cenu politika    10
7.  Virzīšana un reklāma    11
8.  Sadales kanāli, tirgi    12
  SWOT analīze    13
9.  Pasākumu plāns    15
9.1.  tirgus situācijas un konkurentu monitorings    15
9.2.  reklāmas kampaņas un projekti   
9.3.  reklāmas aktivitātes   
9.4.  produkcijas salīdzinājums   
9.5.  patērētāju viedokļa, attieksmes aptauja jauniem produktiem   
9.6.  ārvalstu sadarbības partneri    18
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Фрагмент работы

1. Mārketinga jēdziens un nozīme uzņēmumā

Mārketings ir visu uzņēmuma darbības pušu organizācija un vadīšana. Pateicoties mārketingam, uzņēmums noskaidro potenciālā klienta vajadzības tā arī reāli pastāvošās, kas ir segtas ar finansu līdzekļiem, noskaidro klienta prasības kvalitāti, nodrošina pirktspējas pārtapšanu konkrētā pieprasījumā pēc konkrētās pakalpojuma, panāk lai pircēja saikne ar pakalpojuma pārdevējiem būtu daudzkārtīga un ilglaicīga. Mārketingu var raksturot arī kā cilvēku darbības veidu, kas vērsts uz to, lai apmierinātu klientu vajadzības un prasības apmaiņas ceļā.
Kopumā mārketings ir darbība ideju, pakalpojumu plānošanā un projektu izstrādāšanā, pakalpojuma cenu veidošana, virzīšana.
Šāda tipa uzņēmumiem ļoti svarīgi ir ārējās vides faktori no tiem ir atkarīga uzņēmuma darbība. Kā svarīgākie ārējās vides faktori ir ekonomiskie, zinātniski tehniskie un politiski tiesiskie faktori. [4]


2. Uzņēmuma mērķi.

Uzņēmumā ir vairāku līmeņu mērķi, kas ir sakārtoti mērķu hierarhijā. Mērķa formulējums arī ir atkarīgs no šo stādīto mērķu avota, jo uzņēmuma īpašniekam būs savs uzņēmuma darbības mērķis, attiecīgi tam pakārtoti būs valdes formulētie mērķi, tad atsevišķi katras struktūrvienības mērķi u.t.t. [4]
SIA „Sports Lukss” vispārējais mērķis ir : “Peļņas maksimizācija ētisko principu ietvaros”.
Nemonetāro vispārējo mērķu grupā ir definēti tādi mērķi kā:
• izveidot nevainojamu „Sports Lukss” tēlu un nodrošināt augstu prestižu nacionālajā un starptautiskajā līmenī;
• panākt optimālu “Sports Lukss” tirgus daļu Eiropas valstīs;
• nodrošināt nepārtrauktu uzņēmuma tehnisko, organizatorisko un sociālo attīstību.
Attiecīgo kategoriju vispārējie un operacionālie mērķi ir definēti katram organizācijas funkcionālajam apgabalam (finansēm, komercijai, tehniskajam nodrošinājumam, sociālai sfērai).

Коментарий автора
Atlants