Оценка:
Опубликованно: 27.10.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite uzņēmumā "Puratos Latvia"', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  SIA Puratos Latvia saimnieciskā darbība    4
  SIA Puratos Latvia organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    6
  SIA Puratos Latvia SVID faktori    8
  SIA Puratos Latvia preču sortiments    9
  SIA Puratos Latvia klienti    11
  SIA Puratos Latvia pārdošanas veicināšanas aktivitātēs    11
  SIA Puratos Latvia konkurenti    13
  Priekšlikumi    16
Фрагмент работы

Pēc tabulas datiem var secināt, ka lielākā konkurence sulu tirgū ir uzņēmums „Cido grupa”. Šis uzņēmums jau vairākus gadus ieņēmis stabilu vietu Latvijas tirgū ar sulām, minerālūdeņiem un limonādēm. Visplašāk šīs valsts iedzīvotāji šo uzņēmumu atpazīst pēc sulām un nektāriem ar peču zīmi „Cido”.
Pēc tam, kad uzņēmums ir noteicis savus galvenos konkurentus, ir jānoskaidro to mērķi, stratēģijas, stiprās un vājās puses. Šo uzņēmumu stratēģijas ir palielināt pircēju intresi par saviem produktiem. Viņi to panāk īstenojot aktīvas reklāmas kampaņas masu medijos, rīkojot izlozes ar vērtīgām balvām, piemērām, automašīnu, sponsorējot dažādus koncertus un pasākumus. Konkurentu mērķis varētu būt tas, ka šie uzņēmumi vēlas saglabāt līdera pozīcijas savā nišā un, protams, ko vēlas katrs uzņēmums palielināt peļņu un apgrozījumu, un pavairot sava uzņēmumu pozitīvo tēlu. Stiprās puses uzņēmumiem „Spilva” un „Cido” ir tās, ka šie zīmoli ir pazīstami plašāka sabiedrībā, šie uzņēmumi vairāk ievieto reklāmas masu saziņas līdzekļos. Pies stiprajām pusēm vēl var pieminēt, ka šie uzņēmumi Latvijā jau pastāv vairākus gadus un stabili strādā arī tagad. Šo uzņēmumu produktiem salīdzinot ar Puratos Latvia, ir zemākas cenas, tamdēļ, ka uzņēmumā ražotai fasētai produkcijai augsta pašizmaksa. Vājas puses ir tās, ka ne visi „Spilvā” ražotie produkti tiek izgatavoti Latvija. Tāpat kā Puratos Latvia arī šis uzņēmums daļu savu sortimentu izgatavo ārzemēs.

Atlants