-
AS "Swedbank" sadarbības partneru aptauja
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Pētījuma apraksts | 4 | |
Pētījumu apstrādes metodes | 5 | |
Pētījumu rezultāti | 6 | |
Secinājumi | 12 | |
Priekšlikumi | 14 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 15 |
Secinājumi
1. Sadarbība ar Swedbank (Hansa Līzingu), tā partneru grupā tika vērtēta pozitīvi. Gandrīz visās aptaujas pozīcijās lielākā daļa Swedbank partneru esošo sadarbību novērtēja ar vienu no divām augstākajām vērtējumu atzīmēm – 6 vai 7 punktiem.
2. Kopējais novērtējums (visu aptaujā iekļauto izteikumu vidējā vērtējumu atzīme) sasniedza 5,99 punktus.
3. Rezultātu analīze dažādos Swedbank partneru segmentos atklāj, ka salīdzinoši pozitīvāk sadarbība ar Swedbank (Hansa Līzingu) vērtēta Industriālā transporta un reģionālo partneru segmentos.
4. Pētījuma rezultāti liecina, ka aktuālākās problēmas pašlaik kompānijas sadarbībā ar tās partneriem ir pakalpojumu dārdzība un pieejamība. Šie aspekti visbiežāk tika minēti argumentējot kritiskus vērtējumus.
Vērtējot Hansa Līzinga darījumu apstrādes un finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātes izmaiņas pēdējo 12 mēnešu laikā, lielākajā daļā gadījumu tika pausts viedoklis, ka tā nav būtiski mainījusies. Izmaiņas Hansa Līzinga darījumu apstrādes kvalitātē pozitīvi vērtēja 27,8% sadarbības partneru, savukārt finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātē – 23,5% aptaujāto. Kritiski Hansa Līzinga darījumu apstrādes un finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātes izmaiņas pēdējo 12 mēnešu laikā vērtēja attiecīgi 14,3% un 10% respondentu.
5. Nozīmīgākie sadarbības aspekti Hansa Līzings partneru skatījumā ir:
• Apkalpošanas ātrums, savlaicīgums – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 24,4% partneru, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 51,3%.
• Darbinieku atsaucība – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 17,6%, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 37% respondentu.
• Pakalpojumu konkurētspēja – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 21,8%, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 30,3% respondentu.
6. Par optimālo komunikācijas kanālu, kā sniegt informāciju par Swedbank jaunumiem, tika atzīts e-pasts. Šādā veidā saņemt informāciju visērtāk būtu 84% aptaujāto sadarbības partneru.
7. Otrs nozīmīgākais informācijas saņemšanas veids ir kompānijas mājas lapa internetā. Šādu viedokli pauda vairāk par ceturtdaļu (27,7%) aptaujāto.
…
Pastāvīgais darbs priekšmetā „Mārketinga pētījumi” Swedbank ir universāla banka, kas apkalpo visas klientu grupas, īpaši fokusējoties uz vidēja lieluma sabiedrībām. Swedbank mērķis ir attīstīties aktīvāk par tirgu un tādejādi palielināt vērtību saviem investīcijas grupu akcionāriem. Lai uzlabotu Swedbank savstarpējās attiecības ar sadarbības partneriem un rastu atbildes uz jautājumiem par sadarbības kvalitāti, tika veikts pētījums par Swedbank (Hansa Līzinga) sadarbības partneru attieksmi, sadarbību, vispārējo apmierinātību, kā arī secinājumiem sadarbojoties ar Swedbank. Aptaujā pavisam piedalījās 119 respondenti, tie tika iedalīti četrās grupās – Baltijas Auto Līzings (BAL); Industriālais transports; Komerctransports un Reģionālie sadarbības partneri. Veicot telefonintervijas tika apkopotas sniegtās atbildes un attiecīgi analizēti iegūtie rezultāti. Darba mērķis ir definēt pētāmo produktu vai pakalpojumu, izvēloties piemērotāko informācijas gūšanas veidu un sastādīt jautājumu sarakstu, pēc kuriem jāveic mārketinga pētījums. Izvirzīto mērķu sasniegšanai ir izstrādāti šādi uzdevumi: 1. Respondentu kopas novērtēšana. 2. Avotu izpēte vadoties pēc sastādītās aptaujas un iegūtajām atbildēm. 3. Informācijas apkopošana un secinājumu sniegšana par veikto pētījumu. Izvirzīto mērķu sasniegšanai un izstrādāto uzdevumu izpildīšanai mārketinga pētījumā tika izmantoti vairāki informatīvie avoti: 1. Interneta avoti 2. Mācību literatūra 3. Publikācijas 4. Nepubliskota informācija
Pielikuma nav. Atsauces nekvalitatīvas.